حمایت قاطع از اقدامات ناجا در مبارزه با مظاهر فساد

استاندار گیلان گفت : با همراهی همه قوا و ارکان حاکمیت، با اراده‌ای مستحکم، در مقابل دشمنی‌ها ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا که برای اقتدار و امنیت نظام اسلامی جانفشانی کردند، گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار کشورمان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است.

او با بیان اینکه اقتدار پلیس در کنار مودت و مهربانی نسبت به مردم تجلی می‌یابد و این امر در ذات ناجا نهفته و برای مردم محسوس است، افزود: رهبر معظم انقلاب بار‌ها از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایام مختلف به ویژه تعطیلات برای ایجاد آرامش مردم و صیانت از آنان و نیز خدمت‌رسانی در حوادث قدردانی کرده‌اند.

استاندار با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی و توسعه کشور و استان نیازمند حراست از مرز‌ها هستیم، گفت: حضور مؤثر نیروی انتظامی در مرز‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، منجر به ارتقاء سطح حمایت از تولیدکنندگان و نیز امنیت سرمایه‌گذاری می‌شود.

عباسی به قرارگرفتن کشورمان در مسیر ترانزیت موادمخدر اشاره و آن را بلایی خانمان سوز دانست و افزود: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های متولی تلاش مضاعفی در جهت کاهش ترویج و شیوع این آسیب در جامعه انجام دهد.

او به نقش مؤثر ناجا در مبارزه با هرگونه فساد اشاره و گفت: شما عزیزان چشم و چراغ جامعه هستید چراکه با حضورتان، دشمنان این نظام احساس ناامنی می‌کنند.

استاندار به رویکرد ناجا در استفاده از فناوری‌های روز برای برقراری امنیت در فضای مجازی و مبارزه با جرائم اشاره و تصریح کرد: با هوشمندسازی نظارت‌ها شاهد کاهش میزان تصادفات و جرائم خواهیم بود.

در ابتدای این مراسم استاندار گیلان با حضور بر مزار شهید گمنام آرمیده در محوطه نیروی انتظامی و قرائت فاتحه، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

همچنین فرماندهان پلیس‌های تخصصی، در نشستی، گزارشی از فعالیت‌های خود بیان داشتند.در پایان نیز یگان‌های نیروی انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام /م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.