قهرمان المپیک در مراسم افتتاح «دیوار افتخار مترو»:

تلاش می‌کنیم تا در دل سختی‌های جامعه، دل مردم را شاد کنیم

مراسم افتتاح «دیوار افتخار مترو» با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و حسن یزدانی در ایستگاه متروی تجریش برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم افتتاح «دیوار افتخار مترو» با حضور علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و حسن یزدانی کُشتی گیر تیم ملی کشورمان در ایستگاه متروی تجریش برگزار شد.

عبدالله پور مدیر شرکت بهره برداری تهران و حومه در این مراسم، طی ایراد سخنانی اظهار کرد: آقای یزدانی علاوه بر صورت زیبا، سیرت زیبا هم دارد. همه امروز از حسن یزدانی به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

وی افزود: ما تاکنون مدال آور زیاد داشتیم، از این پس هم زیاد خواهیم داشت، اما عده اندکی از آن‌ها در عرصه سیرت زیبا نامدار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز، اولین دیوار افتخار متروی تهران به نام حسن یزدانی افتتاح می‌شود، ادامه داد: این طرح را برای سایر قهرمانان نیز ادامه خواهیم داد. با این اقدام، ما و تمام ۴۰ هزار مسافری که در روز در این ایستگاه تردد دارند، هرلحظه قدردان رشادت‌های حسن یزدانی خواهیم بود.

به یاد دیگر ورزشکارها هم باشید

در ادامه حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد ایران در جهان، در سخنان خود بیان کرد: از شرکت متروی تهران بابت این اقدام تشکر میکنم. امیدوارم این کار ارزنده برای سایر ورزشکار‌ها که دل مردم را شاد می‌کنند هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم ارگان‌های دیگر هم چنین طرح‌هایی را در دستور کار قرار دهند.

نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۱، مطرح کرد: هر موفقیتی که کسب شده از لطف خدا بوده است. تلاش می‌کنیم تا در دل سختی‌های جامعه، ذره‌ای خاطر شما را شاد کنیم.

در ادامه دیوار افتخار متروی تهران به یاد این قهرمان افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار