ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: انتظار حمایت از سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی از تیم فوتبال شهرداری همدان را داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،روح‌الله وجدی‌هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری متعلق به همدان است، بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری تنها متعلق به ارگان شهرداری نیست و نام همدان را یدک می‌کشد و از حیثیت فوتبال استان در دومین لیگ معتبر فوتبال کشور دفاع می‌کند.

او افرود: تیم فوتبال شهرداری همدان توانسته با یک عقبه قدرتمند با حمایت‌های شورای اسلامی، شهرداری و مدیران شهردار تا به امروز نتایج دور از انتظاری را به عقیده تمام کارشناسان فوتبالی کسب کند و حتی توانایی صعود به لیگ برتر نیز در این تیم وجود دارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه هیچ ارگان دولتی و غیر دولتی کوچک‌ترین کمکی به تیم فوتبال شهرداری همدان نمی‌کند، گفت: متأسفانه کمکی که به تیم فوتبال شهرداری همدان نمی‌شود هیچ، بلکه ما هر قدمی هم برمی‌داریم دستگاه‌ها از ما طلب پول می‌کنند.

وجدی‌هویدا ادامه داد: نیروی انتظامی، اورژانس، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هزینه زمین را از ما طلب می‌کنند.

او با اشاره به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به عنوان متولی اصلی ورزش بیان کرد: انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که خود از جنس ورزش است مشکلات ما را درک کند و اگر حداقل، مبلغی به ما کمک نمی‌کند از طریق در اختیار گذاشتن زمین، حراست و امکانات ورزشی مبلغی را هم دریافت نکنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به پخش مستقیم مسابقات از شبکه استانی همدان ادامه داد: صدا و سیما مرکز همدان نیز که باید به خاطر شوق و اشتیاق مردم از ورزش حمایت کند برای پخش بازی‌ها از ما پول درخواست کرده‌اند.

وجدی هویدا عنوان کرد: در دنیا به این شکل است که صدا و سیما از تبلیغات قبل از مسابقه، بین دو نیمه و بعد از مسابقه درآمد بالایی کسب می‌کند و درصدی از آن را هم به باشگاه‌ها واگذار می‌کنند در لیگ برتر هم با راهکار‌هایی مبلغی برای پخش از باشگاه گرفته نمی‌شود.

او با اشاره به کمک شهرداری به ارگان‌های مختلف گفت: جالب است، برخی از این دستگاه‌ها در طول سال از امکانات شهرداری رایگان استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد اگر تقاضای هزینه به همین روال پیش برود ما هم در برنامه‌های دیگر در همکاری با این دستگاه‌ها تجدید نظر خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به حمایت از تیم‌های فوتبال در شهر‌های دیگر بیان کرد: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که متعلق به شهرداری بوده استانداری بوشهر ۵ میلیارد تومان برای حمایت از این تیم تصویب کرده است.

وجدی‌هویدا گفت: امیدواریم ارگان و نهاد‌های دولتی و همچنین بخش خصوصی به کمک تیم فوتبال شهرداری همدان بیایند تا ما در آینده نه چندان دور شاهد حضور تیم‌های همدان در تمامی لیگ‌های فوتبال و حتی سایر رشته‌ها باشیم.

اوبا بیان اینکه هرچه حضور تیم‌های مختلف فوتبال و سایر رشته‌ها در لیگ‌های معتبر کشوری بیشتر باشد شاهد شکوفایی در استان خواهیم بود، گفت: این روند کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط به ویژه در برهه کنونی پساکرونایی را رقم خواهد زد.
منبع مهر
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.