گرم خانه معتادان بی خانمان در تاکستان راه اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: مرکز شلتر یا همان سرپناه برای اسکان معتادان بی خانمان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار تاکستان در هفتمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان با موضوع احداث شلتر و گرمخانه برای معتادان بی خانمان تشکیل شده بود، گفت: معتاد نیز یک انسان است که گرفتار شده و در دام اعتیاد افتاده است که بخش عمده‌ای از این افراد توسط خانواده‌های خود مدیریت می‌شوند، ولی عده‌ای نیز بی خانمان شده که هیچ سر پناهی برای خود ندارند و این وظیفه ما مسئولان است تا از آن‌ها نگهداری نموده و نباید نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشیم.

طاهری افزود: طبق قانون، شهرداری‌ها موظفند تا معتادان بی سرپناه در شهر‌های خود را جمع آوری نمایند و در محلی مناسب اسکان دهند و از آنجایی که این امکان برای همه شهرداری‌ها مقدور نمی‌باشد لذا شهرداری‌های شهرستان باید با تعامل و همکاری با سایر اعضای شورای هماهنگی در احداث گرمخانه در مرکز شهرستان اهتمام داشته باشند.

او با بیان اینکه شلتر سرپناهی برای معتادان بی خانمان است، بیان نمود: تمهیدات لازم برای احداث شلتر و گرمخانه با استفاده از ظرفیت خیران اندیشیده شده و مکان آن هم توسط اداره بهزیستی جانمایی شده است که لازم است دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداران برای احداث آن تلاش نمایند.

 فرماندار تاکستان در ادامه گفت: توزیع وعده شام و صبحانه، تامین محل خواب، تامین امکانات استحمام، تامین پوشاک از جمله خدماتی است که در شلتر ارائه خواهد شد.

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست طاهری فرماندار و با حضور علی رحمانی دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، وارثی مدیر کل بهزیستی استان، جعفر زادگان معاون سیاسی، صادقی بخشدار مرکزی و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.