اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های بین راهی اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی بهداشتی بین‌راهی استان اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی اردبیل (سرویس‌های بهداشتی) اختصاص یافت.

او افزود: این میزان اعتبار اختصاص یافته به صورت تسهیلات برای ایجاد این واحد‌های خدماتی در جاده‌های مواصلاتی و مناطق گردشگری و روستا‌های هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به واحد دفتر فنی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌توانند به‌صورت وام کم‌بهره از آن برخوردار شده و نسبت به راه‌اندازی واحد‌های خدمات اقدام کنند.

فلاحی اختصاص این اعتبارات را زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی دانست و بیان کرد: در کنار این حوزه شاهد اختصاص اعتبارات مناسب از محل سفر رئیس جمهور به حوزه‌های دیگر این اداره‌کل هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.