مطالبات در سیستان و بلوچستان باید آسیب‌محور باشد

دادیار حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت : در شرایط کنونی استان باید مطالبات از حالت مساله‌محور به آسیب‌محور تبدیل و جهادگران و مطالبه‌گران بدنبال شناسایی و رفع آسیب‌های موجود باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ابوالفضل احمدزاده دادیار حقوق عامه دادستانی زاهدان   در نشست "نقش رسانه‌ها در مطالبه‌گری صحیح" اظهارداشت: ضرورت دارد یک ستاد مرکزی با استعداد خبرگان، متخصصان، کارشناسان و مطالبه‌گران باتجربه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود و با بومی‌سازی تهدیدات و آسیب‌های استان، ضمن تهیه محتوای آموزشی و ارائه به مطالبه‌گران، گام برداشتن در مسیر قانونی و صحیح مطالبه‌گری را به منصه اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: مطالبه‌گران نیز باید دارای شاخصه‌های ویژه‌ای از جمله صبر و شکیبایی، آگاهی و درایت و پیگیری موارد به همراه ارائه مستندات قضایی و مستدل باشند و هرگز به سمت و سوی تهمت و برچسب‌زنی به اشخاص نروند تا در مسیر خود موفق باشند و مورد حمایت دستگاه قضا و مردم نیز قرار گیرند.

دادیار حقوق عامه دادستانی زاهدان ادامه داد: صداوسیما نیز به صورت دائمی بازدید‌های سرزده‌ای از ادارات مختلف که مستقیم با مردم سروکار دارند داشته باشد و ضمن شنیدن گلایه‌های مردمی، مدیران کم کار را مورد مطالبه و مورد مواخده قرار دهد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دادگستری ، صداو سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار