اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه عمرانی توسط بنیاد برکت کردستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کردستان گفت: ۵۷۶ پروژه عمرانی همچون ساخت مدرسه، خانه بهداشت و مسکن محرومین توسط بنیاد برکت استان در دست اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی طالبی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کردستان اظهار داشت: عملیات احداث ۲۲ مدرسه، پنج پایگاه سلامت و خانه بهداشت، ۵۰۴ باب مسکن و حدود ۵۰ پروژه هم در دیگر بخش‌ها توسط بنیاد برکت در این استان در دست اجرا است.

او با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها همچون خوابگاه دانشگاه کردستان به اتمام رسیده است، افزود: این خوابگاه در زیربنای پنج هزار مترمربع و در سه طبقه و ۱۹۰ اتاق ساخته شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کردستان افزود: برای احداث این خوابگاه بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد هزینه شده است.

طالبی یادآور شد: سه هزار طرح اقتصادی اجتماع محور هم با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت شغلی ۹ هزار نفر از دیگر برنامه‌های بنیاد برکت در استان است.

او با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار و ۱۵۸ طرح اقتصادی به همت بنیاد برکت با ظرفیت اشتغال بیش از ۳۷ هزار نفر به اجرا درآمده است، گفت: سرمایه گذاری انجام شده در اجرای این تعداد طرح اقتصادی در استان یک هزار و ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.