برگزاری پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه به پویش نذر رهایی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به پویش نذر رهایی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت : با حمایت خیرین، ۵۰۰ زندانی کرمانشاه که جرائم غیرعمد دارند آذر ماه امسال آزاد و به آغوش گرم خانواده برمی‌گردند.

او جهت برنامه ریزی در خصوص آزاد سازی ۵۰۰ زندانی بدهکار و محکومین مالی در کرمانشاه گفت : به لطف الهی و در ادامه سلسله برنامه‌های نهضت آزاد سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ستاد آزاد سازی زندانیان با عنوان طرح احرار با حضور مسئولان حقوقی و قضایی، فرماندهی سپاه استان، مدیران مرتبط و رییس کل دادگستری استان برگزار شد و در نتیجه مقرر شد ۵۰۰ زندانی در سطح استان در آذرماه ۱۴۰۰ آزاد شوند.

او افزود: در این راستا پویش نذر رهایی برنامه ریزی شده و ان شاالله مردم، خیرین و همه اقشار مختلف جامعه و بسیجیان دریادل با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸ به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه در این امر خداپسندانه ما را یاری خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار