صادقی:

برق برخی از نقاط بندر عباس قطع شده است

مدیر کل شبکه توزیع برق توانیر گفت: در حال حاضر در حوزه شمال بندرعباس و شهر‌های اطراف بندرعباس دچار قطعی برق هستیم و در حال محاسبات خسارات هستیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی مدیرکل شبکه توزیع برق توانیر در پاسخ به این پرسش که، آیا زلزله در بندرعباس سبب قطعی برق شده است؟ اظهار کرد: حدود کمتر از یک ساعت پیش زلزله سنگینی حدود ۶.۳ ریشتر در حوالی استان بندر عباس رخ داد در حال حاضر تعدادی از تاسیسات ما و یک دستگاه پست انتقال از مدار خارج شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل شبکه توزیع برق توانیر در پاسخ به این پرسش که، قطع برق در کدام محدوده رخ داده است؟ گفت: در حال حاضر در حوزه شمال بندرعباس و شهر‌های اطراف بندرعباس دچار قطعی برق هستیم، ولی مخاطرات ایمنی را نیز در پیش داریم و برقراری برق باید بعد از رفع اشکالات اتفاق بیفتد، زیرا ممکن است مشترکان دچار برق گرفتگی شوند.

او بیان کرد: تا این لحظه ممکن است خسارات در پست‌های انتقال و شبکات توزیع باشد، برای خسارت‌هایی جزئی به سرعت مانور‌های لازم به لحاظ فنی در جهت رفع آن‌ها انجام می شود و خسارت‌هایی که نیاز به تعمیرات داشته باشند، حداکثر توانایی فنی کشور بسیج می شود تا به سرعت حداکثری رفع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار