دردسر جدید تبلیغات محیطی برای باشگاه استقلال

باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی باید ضمانت بانکی بدهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی آجرلو، مدیر عامل باشگاه استقلال از بدو ورود به این باشگاه به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خود است و ظاهرا طبق قراردادی که این باشگاه با کارگزار جدید خود امضا کرده، به ازای هر بازی که این تیم نتواند تبلیغات محیطی خود را در اختیار داشته باشد، ۱۰ میلیارد تومان از قراردادش کسر می‌شود.

به همین منظور امروز نشستی با حضور مصطفی آجورلو به همراه مدیران عامل باشگاه‌های مس رفسنجان، آلومینیوم اراک و فجرسپاسی، صادق درودگر، مدیر امور تبلیغات سازمان لیگ، اکبر شکاری، خزانه دار و مدیر امور مالی سازمان لیگ برگزار شد و در نهایت قرار بر این شده است که استقلالی‌ها که خواهان این موضوع هستند، تضمین بانکی بدهند.

باید دید بحث تضمین بانکی در آینده مورد تایید قرار خواهد گرفت یا خیر.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار