باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی پیگیری کرد؛

گلایه نهبندانی ها از عدم اختصاص سهمیه نفت/ ثبت نام کنید، نفت بگیرید

جمعی از مردم نهبندان از عدم اختصاص سهمیه و دریافت نکردن نفت با وجود فرا رسیدن فصل سرما گلایه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یکی از شهروندان نهبندانی در تماسی از عدم اختصاص سهمیه نفت به روستائیان نهبندان گلایه کرد.

او در این گلایه گفت: سرما در راه است و به دلیل نبود گاز مجبوریم از نفت استفاده کنیم، اما هنوز سهمیه‌ای به ما نداده اند و مردم منتظر دریافت نفت هستند.

مشکلی در تأمین و توزیع نفت نداریم

برای پیگیری موضوع گفتگو کردیم با مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تا از آخرین وضعیت توزیع نفت و گاز مایع مطلع شویم.

او در این گفتگو گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تهیه نفت توسط شهروندان و روستانشینان وجود ندارد و سهمیه‌ها نیز به صورت فصلی اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید


مردانی بیان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت تجارت آسان به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir و بارگذاری مدارک خود ثبت نام کرده و پس از انجام اقدامات مربوطه، نسبت به دریافت نفت اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با نصب علمک گاز در منازل دیگر نمی‌توان برای آن خانه و خانوار سهمیه نفت در نظر گرفت، عنوان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده توسط نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت به دلیل محرومیت نهبندان، قرار شده است خانوار‌هایی که علمک گاز برای آن‌ها نصب شده، اما هنوز موفق به گازکشی نشده اند نیز امسال نفت را دریافت کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.