در نیمه نخست سال؛

۱۱ هزار و ۶۵۹ تولد در همدان ثبت شد/کاهش ۵/۵ درصدی تولد

مدیـرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۱۱ هزار و ۶۵۹ مورد ولادت در نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اسد حسن‌زاده زورمند, مدیـرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۱۱ هزار و ۶۵۹ مورد ولادت در نیمه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۳۴ مورد ولادت بود که امسال ۵/۵ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه ۱۲/۲ درصدی طلاق در استان همدان کاهش یافته است,افزود: در ۶ ماهه نخست سال یک‌هزار و ۷۴۲ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.

 مدیـرکل ثبت احوال استان همدان با اشاره به اینکه میزان طلاق در مدت مشابه پارسال یک هزار و ۹۸۳ مورد بوده است بیان کرد: در این مدت ۶ هزار و ۷۱۱ مورد ازدواج نیز در استان ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته ۱/۶ درصد کاهش داشته است.

حسن‌زاده زورمند, مدیـرکل ثبت احوال استان همدان از ثبت ۱۱ هزار و ۶۵۹ مورد ولادت در نیمه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۳۴ مورد ولادت بود که امسال ۵.۵ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه امسال به ترتیب امیر علی، علی، امیر حسین، آریا و محمد حسین بیشترین فراوانی را در نام‌گذاری متولدین پسر داشته‌اند عنوان کرد: در گروه دختران به ترتیب فاطمه، رستا، زهرا، آوا و زینب بیشترین فراوانی و اقبال را در نام‌گذاری داشته‌اند.

مدیـرکل ثبت احوال استان همدان با تاکید به اینکه به طور متوسط در هر شبانه‌روز ۶۳ نوزاد و در هر ساعت ۳ نوزاد در استان متولد شده است بیان کرد: آمار وفات نیز ۷ هزار و ۹۱۹ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه ۲۰/۲ درصد افزایش داشته است.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.