اطلاعیه شرکت بهره برداری مترو در خصوص عدم خدمات‌رسانی مترو از ایستگاه گلشهر به سمت هشتگرد

خدمات رسانی در خط ۵ متروی تهران و حومه از ایستگاه تهران (صادقیه) تا ایستگاه گلشهر و بالعکس به حالت عادی در حال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی که یکی از پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هستند و ارتباطی با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ندارند، تردد قطار از سمت ایستگاه گلشهر به سمت ایستگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امکان پذیری نمی باشد و خدمات رسانی در مسیر هشتگرد متوقف شده است.

لازم به توضیح  است خدمات رسانی در خط ۵ متروی تهران و حومه از ایستگاه تهران (صادقیه) تا ایستگاه گلشهر و بالعکس به حالت عادی در حال انجام است.

همچنین در حال حاضر اختلالی که به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی ایجاد شده بود با پیگیری انجام شده مشکل برطرف و حرکت قطارها در این مسیر به حالت عادی بازگشته است.

گفتنی است این افراد در اعتراض به عدم دریافت حقوق وارد حریم ریلی شده و از پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد بودند و هیچ ارتباطی با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نداشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو تهران ، نقص فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار