برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری حضوری امتحانات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با توجه مصوبات و اطلاعیه وزارت آموزش وپرورش امتحانات نیم‌سال اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او گفت : بسیاری از مدارس روستایی و کم جمعیت و شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد قرار داشتند از ابتدای سال تحصیلی باز گشایی و فعالیت حضوری آن‌ها آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در مرکز استان کرمانشاه هم از ۱۵ آبان به بعد فعالیت مدارس به صورت نیمه حضوری با و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شده است.

یزدان پناه در رابطه با فعالیت حضوری و نیمه حضوری برخی مدارس افزود: شرایط باز گشایی این مدارس، رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و واکسیناسیون دانش آموزان بوده است.

او ادامه داد: دانش آموزان برای حضور در مدارس و آموزش الزامی نخواهند داشت و در صورت مایل نبودن می‌توانند آموزش‌های لازم را از طریق برنامه شاد فرا گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۸ درصد دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در استان کرمانشاه نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده، و ۵۰ تا ۵۵ درصد دیگر از دانش آموزان نوبت دوم واکسن‌ها را تزریق کرده‌اند.

یزدان پناه ادامه داد: با توجه به آمار گفته شده تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر بروز عوارض و مشکلات ناشی از تزریق واکسن گزارش نشده است.

او افزود: از خانواده دانش آموزان استان کرمانشاه که تا کنون برای تزریق واکسن خود اقدام نکرده‌اند در خواست داریم برای حفظ سلامت فرزندان خود هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.