مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

۱۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین در قصرقند در حال ساخت است

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در شهرستان قصرقند بیش از ۱۷ پروژه با ۱۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین عزیز، نهاد‌های انقلابی و اداره کل نوسازی مدارس استان در حال ساخت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرحدی نیا مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرقند گفت: در شهرستان قصرقند بیش از ۱۷ پروژه با تعداد ۱۰۰ کلاس درس با مشارکت خیرین عزیز، نهاد‌های انقلابی و اداره کل نوسازی مدارس استان در حال ساخت است.

رضا سرحدی نیا با اشاره به همراهی پررنگ خیرین مدرسه ساز، بنیاد علوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی و مردمی، افزود: تعداد ۱۲۰ کلاس درس در قالب ۳۷ مدرسه نیز طی سال‌های اخیر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طی این مدت به میزان بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر دانش آموز تجهیزات در سطح این شهرستان توزیع شده است بدین معنی که به ازای هر ۲.۵ نفر دانش آموز، یک نفر دانش آموز تجهیزات نو تحویل شده است که اقدامی قابل توجه بوده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۱۰ درصد از کلاس‌های تحویلی کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و این نتیجه حضور خیرین بزرگوار مدرسه ساز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرحدی نیا با اشاره به اینکه در بهترین حالت در یک سال یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس می‌سازیم، بیان کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی استان و افزایش آمار دانش آموزان، با این حجم فعالیت گسترده، سرانه دانش آموزی در استان سیستان و بلوچستان ۳/۳ مترمربع است و رسالت بسیار سنگینی بر عهده این اداره کل است تا بتواند سرانه دانش آموزی استان را ارتقاء بدهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار