خط و نشان بازیکنان نفت مسجد سلیمان برای حیدری؛ تا پولمان را ندهید تمرین نمی‌کنیم

بازیکنان نفت مسجد سلیمان با انتشار پستی اینستاگرامی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گلایه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان نفت مسجد سلیمان از ابتدای فصل جدید هیچ پولی دریافت نکردند و حتی بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز ۱۰۰ درصد مبلغ قراردادشان را نگرفتند.

همین موضوع باعث شد تا بازیکنان نفت مسجد سلیمان هفته گذشته دست به اعتصاب بزنند و در تمرین حاضر نشوند. ماجرا از این قرار بود که بازیکنان نفت مسجد سلیمان قصد داشتند برابر آلومینیوم اراک به میدان نروند، اما سرانجام با وعده وعید‌های مسئولان استانی و مدیران باشگاه تمرینات خود را از سر گرفتند و برای بازی با آلومینیوم راهی اراک شدند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان که همچنان دریافتی بابت فصل جدید نداشته اند، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از افشین حیدری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان بابت عدم پرداخت پول باشگاه‌های نفتی که وزارت نفت به حساب این اداره واریز کرده بود، گلایه کردند.

شاگردان کمالوند در این پست اعلام کردند تا زمانی که پول باشگاه نفت مسجد سلیمان پرداخت نشود، از شنبه، ۲۹ آبان ماه در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

گلایه بازیکنان نفت مسجد سلیمان از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان

حیدری پیش از این اعلام کرده بود علاوه بر این که کمک وزارت نفت برای توسعه ورزش همگانی بوده، هر گونه پرداختی از سوی اداره ورزش و جوانان به ورزش حرفه‌ای خلاف تبصره ۲ ماده ۹۴ قانون توسعه است و دخل و تصرف در بیت المال به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار