رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مطرح کرد:

بستری بیماران غیرکرونایی در بخش اطفال بیمارستان رامهرمز/ تشخیص بیماری‌ها با دقت انجام شود

ابول نژادیان گفت: ۲۷ بیمار در حالی در بخش اطفال بیمارستان رامهرمز بستری شدند که مبتلا به کرونا ویروس نبودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بستری ۲۷ بیمار مشکوک به کرونا در بخش اطفال بیمارستان رامهرمز انتقاد کرد و گفت: در برخی شهرستان‌ها پزشکان اقدام به بستری هر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان می‌کنند که این موضوع باید با دقت و مراقبت بیشتری صورت گیرد.

او اظهار داشت: طی روز‌های اخیر شاهد بستری بیش از حد بیماران مشکوک به کرونا در رامهرمز هستیم و یک پزشک ۲۷ بیمار را در حالی در بخش اطفال بستری کرده بود که هیچکدام از آن‌ها کرونایی نبودند و فقط مشکوک به این بیماری بودند.

ابول نژادیان بیان کرد: با توجه به اینکه اکنون فصل آنفلوآنزا است و نباید برخی از بیماران را به اسم کرونا بستری کرد، فرمانداران باید آمار روزانه بستری بیماران کرونایی را از بیمارستان‌ها تحویل بگیرند تا بیمار غیرکرونایی بستری نشود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دزفول نیز در چند روز اخیر با افزایش آمار بستری مواجه بوده و هر بیمار با علائم سرفه در بیمارستان این شهرستان بستری می‌شد که در این خصوص با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان هماهنگی صورت گرفت، ادامه داد: هم اکنون ۳۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۱ نفر در بخش عادی و ۱۲۵ نفر در بخش ویژه تحت مراقبت به سر می‌برند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ در حال حاضر ۷۷.۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال خوزستان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند، همچنین ۷۲.۸ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان علیه کرونا واکسینه شده اند.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.