۶۶ هزار لیتر گاز مایع قاچاق در میرجاوه کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه و طی عملیات همزمان و هماهنگ ۳ دستگاه کامیون بونکر دار حامل ۶۶ هزار لیتر گاز مایع قاچاق توقیف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه و طی عملیات همزمان و هماهنگ ۳ دستگاه کامیون بونکر دار حامل ۶۶ هزار لیتر گاز مایع قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی "ایست و بازرسی خان محمد چاه" شهرستان میرجاوه به طور همزمان و طی عملیات منسجم ۳ دستگاه کامیون بونکر دار حامل مواد سوختی مشکوک به قاچاق را متوقف کردند.

سردار طاهری افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۶۶ هزار لیتر گاز مایع ال پی جی به صورت قاچاق و فاقد مجوز‌های لارم را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی ۳ فرد متخلف، ادامه داد: در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی احتکاری از یک انبار در زاهدان

وی افزود: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی در یک انبار در یکی از نقاط شهر زاهدان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان قرار گرفت.

طاهری گفت: ماموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۱۰ هزار عدد انواع لوازم و محصولات خانگی و اتصالات ساختمانی شامل؛ هود، پکیج شوفاژ دیواری، انواع لوله، سینک ظرفشویی، انواع چسب، اتصالات ساختمانی و... به صورت احتکار کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: یک نفر در این رابطه شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار