بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در استان مرکزی

دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول استان مرکزی از امروز سر کلاس درس حاضر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از امروز به صورت گروه بندی در سر کلاس درس حاضر شدند.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از ابتدای آذرماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول بازگشایی می‌شوند و هیچ مدرسه‌ای دیگر مجاز به فعالیت۱۰۰ درصد مجازی نیست.

حسین آبادی افزود: حتی اگر شده در مدارس شلوغ یک روز هم دانش‌آموزان در مدرسه حضور یابند این کار باید انجام شود تا کم کم برای شروع فعالیت مدارس آماده شویم.

او اضافه کرد: در روستا‌ها که تمامی مقاطع بازگشایی شده‌اند و در شهر‌ها هم متوسطه دوم اعم از دبیرستان و هنرستان بازگشایی شده‌اند البته پایه اول ابتدایی در شهر‌ها هم علاوه بر روستا‌ها از ابتدای مهر به صورت گروه‌بندی به مدرسه می‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: دانش‌آموزانی که در کلاس حضور می‌یابند دیگر نیاز به همراه داشتن گوشی همراه ندارند، زیرا تدریس به شکل حضوری است.

او ادامه داد:با اضافه شدن مدارس ابتدایی و متوسطه اول به چرخه بازگشایی مدارس فعالیت آن‌ها به صورت گروه‌بندی هست و مدارس مجاز نیستند که همه دانش‌آموزان را سر کلاس بیاورند.

حسین آبادی تصریح کرد: تاکید داریم که در بحث دانش‌آموزانی که در این گروه‌بندی‌ها وارد کلاس می‌شوند، کسانی که محتمل، مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا هستند الزامی برای حضورشان در کلاس از سوی مدارس نباشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۴:۱۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب اقای حسینی به بازگشایی مدارس افتخار نکنید مخصوصا مدارس ابتدایی پایه اول ودوم .همه می دانیم که بازگشایی ازروی احساس صورت پذیرفته ونه عقل ماخانواده های دانش آموزان توصیه می کنیم که کمی تفکر کنید .راستی ایا شما فرزندی دارید که پایه اول ودوم باشد وبه مدرسه فرستاده باشید ؟ اگرفرستادید درکدامیک ازمدارس غیر انتفاعی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مورد تایید مسئولان ؟درمدرسه ای که دانش آموز شما درس می خواند چند نفر دانش اموز هستند آیا فاصله بین دانش آموزان انطور که شعار می دهید رعایت می گردد.تورو خدا برای مدارس محروم وحاشیه شهر تصمیم بگیرید نه برای فرزندان خود .ما هم مسلمانیم وشهروند این شهر آخه بچه ای که هنوز واکسن نزده واصلاگ بلد نیست ازخودش دربرابر خطرات کرونا محافظت کند چگونه به مدرسه بفرستیم ودغدغه نداشته باشیم ؛ تورو خدا به فرزندان واینده سازان این کشور رحم کنید .این کرونا شوخی بردارنیست راهی را که کشور های اروپایی رفتند والان پشیمان هستند نروید .تا دیر نشده اقدام کنید حداقل مدارس ابتدایی رو ازطریق برنامه شاد آموزش بدید .