در‌های نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز به روی بازدیدکنندگان باز هستند

دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان خوزستان گفت: نمایشگاه خدمت بی منت در اهواز تا ۸ آذر ماه امسال دایر و پذیرای علاقمندان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور شوشتری، دبیر اجرایی نمایشگاه و مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان خوزستان در خصوص نمایشگاه "خدمت بی منت" گفت: با همیاری و همکاری موسسه‌ها و شرکت‌های تابعه بنیاد تعاون بسیج و پشتیبانی‌های فرماندهی سپاه استان، سردار باقری، جانشین سپاه ولیعصر (عج) و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج این نمایشگاه با هدف آشنایی بسیجیان، مسئولان و آحاد بازدیدکنندگان با خدمات قابل ارائه بنیاد در محور‌های بهداشت و درمان، مسکن و عمران، پشتیبانی از کسب و کار‌های خانگی، حمل و نقل جاده‌ای، علمی و آموزشی و ... گشایش یافته است.

او افزود: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات مورد اشاره، انواع محصولات غذایی، صنایع دستی، ترشیجات و شیرینی جات خانگی که با حمایت مجموعه بسیج و با تلاش کارآفرینان و تولیدکنندگان بسیجی استان تولید شده اند، به صورت مستقیم عرضه و به فروش رسیده و نیز خدمات قابل ارائه مرکز مهر شفا بسیج موسسه خدمات درمانی بسیجیان شامل؛ بسته‌های بیمه‌های مکمل درمان، تامین اجتماعی، مددکاری، درمان زوج‌های نابارور، صدور کارت اخذ درمان و .. معرفی می‌شوند.

شوشتری از جمله خدمات جانبی دیگر این نمایشگاه را ویزیت رایگان از طرف پزشک، معاینه‌های اولیه پزشکی مراجعه کنندگان شامل؛ تست قند، فشار خون، بینایی سنج، اندازه گیری قد و وزن و ... عنوان کرد.

نمایشگاه خدمت بی منت با حضور موسسه‌های خدمات درمانی بسیجیان، علمی آموزشی رزمندگان، مسکن و عمران اجتماعی بسیج، شرکت‌های یاس نوین پارسه، جوان سیر ایثار و سازمان بسیج سازندگی تا تاریخ ۸ آذر ماه جهت بازدید خانواده‌ها از ساعت ۱۰ لغایت ۲۲ دائر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.