سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تفکر بسیجی باعث مایوس شدن دشمنان از دست اندازی به کشور می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفکر بسیجی، امنیت پایدار را برای کشور تضمین می‌کند و دشمنان را از دست اندازی و چشم داشت به این سرزمین مقدس برای همیشه مایوس می‌سازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آبیک، گفت: چهل و اندی سال از پایه گذاری بسیج در این کشور می‌گذرد، نهادی که با ابتکار انحصار به فرد امام راحل برای به صحنه آوردن توده مردم ایران اسلامی و به منظور ایجاد امنیت و آرامش و سازندگی و پیشرفت در این کشور شکل گرفت.

وی گفت: تاریخ چندساله بسیج گواه این مطلب است که حضور بسیج در هرعرصه‌ای تعیین کننده بوده و موازنه را به نفع ملت ایران رقم زده است.

این مسوول نظامی اضافه کرد: تبلور عملی بسیج که در تاریخ این کشور برای سال‌های متمادی خواهد درخشید، حضور جانانه بسیج در دفاع مقدس است.

وی گفت:در جنگ هشت ساله تحمیلی، بیگانگان به سرکردگی آمریکایی‌ها تلاش کردند قبل از شکل گیری ارکان قدرتمند جمهوری اسلامی، صدام و حزب بعث را به جان ملت بیندازند.

شریف افزود: آن‌ها تصور می‌کردند می‌توانند انقلاب نوپای اسلامی را از پا درآورند، اما ابتکار منحصر به فرد و صد درصد بومی حضرت امام که در بنیانگذاری بسیج تجسم یافت نقشه‌های دشمنان را برآب کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در فرمایش‌های مقام رهبری به مناسبت بسیج این موضوع اشاره شده است که اگر در دفاع مقدس بسیج نبود سرنوشت کشور به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اهمیت و جایگاه بسیج، افزود: اهمیت بسیج، بسیجیان، تفکر بسیجی و رفتار ایثارگری بسیجیان برای ملت ایران شناخته شده است و جوانان باید بدانند که بر این ملت در چهل سال گذشته روز‌های سختی گذشته است.

شریف اضافه کرد: دشمن تلاش‌های بسیار گسترده‌ای را برای از پای درآوردن ملت انجام داده است، اما به فضل الهی به برکت امامین انقلاب، پایمردی ملت قهرمان و عزیز و حضور فرزندان این ملت در عرصه‌های مختلف تا این لحظه در همه صحنه‌ها انقلاب اسلامی و ملت ایران وتفکر انقلاب اسلامی برنده بوده است و دشمنان جز یاس و ناامیدی دستاوردی نداشته و ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار