نداشتن خانه کاراته مهمترین چالش کاراته‌کا‌های استان سمنان

رئیس هیات کاراته استان سمنان گفت: علیرغم پیگیری‌های مکرر و درخواست‌های متعدد در استان سمنان خانه کاراته احداث نشده است و این موضوع مهم‌ترین چالش کاراته‌کا‌های استان محسوب می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نرگس افضلی رئیس هیات کاراته استان سمنان بیان کرد: با توجه به بودجه محدود هیات کاراته، کاراته‌کا‌ها به صورت مستمر در مسابقات کشوری و استانی حضور دارند و نبود بودجه کافی با وجود هزینه‌های بالای مسابقات و اعزام‌های مکرر ورزشکاران چالش‌هایی را برای هیات به همراه دارد.

وی وجود خانه کاراته در استان سمنان را ضروری برشمرد و اضافه کرد: چهار مدال دریافتی رشته کاراته در المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۹۸ و حضور۲ کاراته کا در اردوی تیم ملی با وجود نبود یک سالن تخصصی کاراته در استان معضل قابل توجهی است.

افضلی ادامه داد: با وجود بودجه محدود هیات کاراته استان سمنان اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی متوقف نشده است، اما ورزشکاران به حمایت مالی برای تامین تجهیزات حرفه‌ای و ایجاد انگیزه نیاز دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار کاراته کا در استان سمنان پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فعالیت سه داور آسیایی نشان از توانمندی ورزشکاران و کادر فنی کاراته استان سمنان است، اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بخش بزرگی از جامعه مربیان استان سمنان با مشکلات مالی و تعطیلی کامل باشگاه‌ها مواجه شدند.

افضلی خاطرنشان کرد: جامعه کاراته استان سمنان نیاز به توجه و حمایت مالی از سوی مسئولان ذیربط دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار