یک مقام مسئول گفت: بعد از گذشت چندین سال معطلی پروژه بزرگراه امام رضا حدفاصل شریف آباد- چنداب با برکناری پیمانکار مجددا شروع به کار کرد.

امیرحسین آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بعد از گذشت چندین سال معطلی پروژه بزرگراه امام رضا حدفاصل شریف آباد چنداب با برکناری پیمانکار مجددا شروع به کار کرد.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های متعدد و جلسات کارشناسی مقرر شد بر اساس مجوز شورای فنی، ختم پیمان قبلی صادر و ابلاغ شود و مناقصه جدید برگزار شد تا هر چه سریع‌تر قسمت باقی مانده مسیر بهسازی و تعریض شود.

آزاد دوار همچنین از انتخاب پیمانکار پروژه تا پایان آذر ماه امسال خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه انجام شده تنها ۳۰ درصد که معادل ۹ کیلومتر است باقی مانده که امیدوار هستیم با تکمیل و پرداخت اعتبارات که حدود ۲۰ میلیارد تومان است بتوانیم تا اردیبهشت سال آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: پروژه چنداب شریف آباد به طول ۲۵ کیلومتر باند رفت، ۲۰ کیلومتر باند برگشت در سال‌های گذشته در دستور بهسازی و تعریض این اداره کل بود که ۹ کیلومتر از مسیر بازگشت پروژه باقی مانده است.

او گفت: این پروژه که مورد درخواست بهسازی کاربران جاده‌ای است مجدد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و در زمستان امسال مسیر ۹ کیلومتر باقیمانده تعریض و بهسازی خواهد شد.

آزاد دوار گفت: با تکمیل باقی مانده این مسیر ما شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و همچنین ترافیک‌های سنگین در این مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار