پرداخت بیش از ۳ میلیارد وام مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از پرداخت سه میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان وام مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تاکنون با همکاری تشکل‌های صنفی حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان برای شهرستان البرز پنج وام مستقل و هشت وام پشتیبان مشاغل خانگی به میزان ۸۰۰ میلیون تومان، آبیک سه وام مستقل و یک وام پشتیبان به میزان ۱۷۰ میلیون تومان و تاکستان یک وام مستقل و ۲ وام پشتیبان به میزان ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

اسماعیلی افزود: همچنین در شهرستان آوج ۲۸ وام مستقل به میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و قزوین به میزان ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ، هنر و رسانه اختصاص یافته و جهت دریافت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین و بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

به گفته وی، استمرار پرداخت این تسهیلات موجب رونق کسب و کار فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کسب و کار‌های خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شوند و قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلان می‌شود که تسهیلات حمایتی مذکور در ۲ قالب مشاغل خانگی مستقل و مشاغل خانگی پشتیبان به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.