کرونا به زندگی ۲ مازندرانی دیگر پایان داد

۲ مازندرانی در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۷۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۲ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

بستری ۶۱ بیمار جدید کرونایی در مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری ۶۱بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: ۲۵۵ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به بستری بودن ۵۵ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران، افزود: موردی از فوت کرونایی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه گزارش نشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۶۹ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

فوت ۲بیمار کرونایی در حوزه بابل

دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: ۱۵بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری و ۱۸نفر نیز با بهبودی نسبی برای گذراندن بقیه مراحل درمانی خود در خانه (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

او افزود: ۸۶بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری بوده که از این تعداد ۱۳نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: ۲همشهری شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به این بیماری منحوس در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.