قدردانی حماس و جهاد اسلامی از موضع ضدصهیونیستی هیئت پارلمانی ایران

حماس و جهاد اسلامی فلسطین از موضع ضدصهیونیستی هیئت پارلمانی ایران در مجمع عمومی اتحادیه پارلمان‌های بین‌المللی قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین از موضع هیئت پارلمانی ایران که در اعتراض به حضور هیئت اسرائیلی در جلسات مجمع عمومی اتحادیه پارلمان های بین‌المللی قدردانی کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: از موضع هیئت پارلمانی ایران که در اعتراض به حضور هیئت اسرائیلی در جلسات مجمع عمومی اتحادیه پارلمان های بین‌المللی، از شرکت در این جلسات خودداری کرد, تمجید و قدردانی می‌کنیم. این گام نشان دهنده موضع جمهوری اسلامی در حمایت از حقوق و آرمان عادلانه مردم فلسطین است.

جهاد اسلامی افزود: این اقدام نشان دهنده پافشاری بر امتناع ایران از به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر اسرائیل است. این اقدام همچنین بیانگر موضع عملی جمهوری اسلامی برای حمایت از آرمان فلسطین در روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین است.

کانال تلگرامی الاقصی نیز به نقل از اسماعیل رضوان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نوشت: موضع گیری شجاعانه هیئت پارلمانی ایران در تحریم نشست مجمع عمومی اتحادیه بین‌المجالس جهانی و ترک آن هم زمان با سخنرانی رئیس هیئت کنست صهیونیستی را ارج می نهیم.

این موضع گیری تاکیدی بر سیاست ثابت ایران و نهادهای آن است که همواره از آرمان ملی و حقوق ملت و مقاومت ما حمایت کرده و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در همه اشکال آن غیرقابل پذیرش می داند.

یکصد و چهل و سومین نشست اتحادیه پارلمان‌های بین‌المللی -بین المجالس (IPU) - از امروز در مادرید، پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار