
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه در سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شده و اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار میشود.
وی با اشاره به اینکه مددجویان میتوانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبتنام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند افزود: کاهش مراجعات به ادارات کمیته امداد، چابک شدن فرآیندها، حفظ کرامت مددجویان و خدمترسانی سریع، عدالت در توزیع، شناسایی نیازمندیهای واقعی و قابلیتهای بالقوه خانواده، استفاده بهینه از منابع مالی و درآمدی با استفاده از ابزارهای علمی و پیشرفته و فناوری از جمله مزایای اجرای این سامانه است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با راهاندازی این سامانه مددجو میتواند نیاز خود را در سامانه اعلام کند سپس درخواست بصورت سیستمی به مددکار مربوطه در اداره ارجاع و مددکار نسبت به برآورده کردن نیاز در حد امکانات موجود اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/گ