متوسط درآمد اصفهان در مرداد بیش از متوسط كل كشور بود

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و دبیر ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان گفت: متوسط تحقق درآمد مرداد ماه کل کشور ۹۹/۱ درصد است و اصفهان با تحقق درآمد ۷ /۱۰۳ درصدی، ۴/۶ درصد بیشتر از متوسط کل کشور تحقق درآمد داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی صبوحی مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و دبیر ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان گزارش شهریور ماه اداره کل خزانه استان نشان می‌دهد استان در شهریور ماه با تحقق ۱۰۹ درصد درآمد نسبت به مصوب و همچنین ۱۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته که اداره کل امور مالیاتی با ۱۱۱ درصد تحقق درآمد نسبت به مصوب و ۱۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.

 مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و دبیر ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طراحی و پیاده سازی سیستم کارآمد، همزمان با به بکارگیری سرمایه‌ی انسانی شایسته اثربخشی بیشتری دارد اظهار داشت: هرگاه سیستم‌ها رها شوند و تنها به دنبال پرسنل خوب باشیم، با به وجود آمدن معضلاتی، چون تضاد منافع، سرخوردگی و... اثر بخشی سرمایه‌ی انسانی نیز کاهش یافته و احتمالاً با تغییر مدیریت‌ها اوضاع به روال قبل باز می‌گردد.

وی افزود: لذا اصلاح سیستم‌ها اقدامی بسیار مهم در جهت شفافیت و پیشگیری از وقوع تخلفات است.

صبوحی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه ریزی و تلاش‌های ارزشمند صورت گرفته اداره کل امور مالیاتی استان، بر توجه ویژه همه دستگاه‌های اجرایی برای بهبود محیط کسب و کار استان در راستای حمایت از تولیدات استان و نقش آن در صادرات تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.