معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان از اهدای ۱۳۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان همزمان با هفته جهانی پاسداشت افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر علی افشاری مقدم  معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ۱۳۰ دستگاه ویلچر همزمان با هفته جهانی پاسداشت افراد دارای معلولیت با همت و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به معلولان سیستان و بلوچستان اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های خیرین باعث از بین بردن موانع سخت از پیش‌روی معلولان و کمک به سازمان بهزیستی که مهمترین هدف آن جامعه معلولان است، می‌شود.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سازمان ملل متحد سوم دسامبر برابر با ١٣ آذرماه را به عنوان روز جهانی معلولان نام‌گذاری کرده است.

برپایه آمار سازمان جهانی بهداشت، بیش از ۵۰۰ میلیون‌تن از جمعیت جهان از معلولیت رنج می‌برند و با توجه به برخی آمار‌ها در ایران بیش از سه‌میلیون تن دچار معلولیت‌های گوناگون هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار