رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

تلاش‌های بنیاد مسکن همسو با سیاست توانمندسازی روستاییان است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روستا‌ها قلب تپنده اقتصاد هستند و تمامی تلاش‌های بنیاد مسکن همسو با سیاست توانمندسازی روستاییان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: جشن پایان مقاوم‌سازی واحد‌های مسکن روستایی تا سال ۱۴۱۰ مورد تاکید است و تعامل بیشتر بانک‌های عامل بر اعطای تسهیلات ویژه مسکن اتفاق باید بیافتد.

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات تا میزان ۲۰۰ میلیون تومان با بهره پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله با ضمانت سفته زنجیره‌ای سه نفره افزود: دولت و بنیاد مسکن در آبادانی روستا‌ها عزم جدی دارند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: همه تلاشگران بنیاد فارغ از بومی و غیربومی بودن ید واحد هستند و برای همه خدمتگزاران آرزوی توفیق داریم.

وی بیان کرد: ارادت ویژه به سیستان و بلوچستان به عنوان پیشانی نظام دارم و خود را متعهد به حضور مداوم در بنیاد مسکن استان به منظور پیگیری فعالیت‌ها می‌دانم.

نیکزاد با معرفی مصطفی بیک‌مداح به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از خدمات و تلاش‌های خلیل منبتی مدیر کل سابق این نهاد قدردانی و تصریح کرد: برای دکتر مصطفی بیک مداح در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار