واژگونی ۴ خودرو در روز بارانی طبس

از ظهر امروز ۴ واژگونی خودرو همراه با ۱۳ مصدوم در محور‌های مواصلاتی طبس رخ داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرگرد حسین پور فرمانده پلیس راه طبس_ یزد گفت: از ساعت ۱۳ ظهر امروز همزمان با شروع باران در محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس ۴ واژگونی خودرو همراه با ۱۳ مصدوم به وقوع پیوسته است.

او گفت: در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه ظهر امروز خودرو سواری پراید در جاده روستایی ازمیغان طبس به علت عدم توانایی در کنترل خودرو و لغزنده بودن جاده واژگون و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

سرگرد حسین پور گفت: در ساعت ۱۴ خودرو پژوه ۴۰۵ به علت عدم توانایی در کنترل خودرو و لغزنده بودن جاده در کیلومتر ۵۵ محور طبس به ده محمد این شهرستان واژگون و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

فرمانده پلیس راه طبس_ یزد گفت: در ساعت ۱۶ خودرو سواری پراید در محور طبس به معدن پروده به علت عدم توجه راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون و یک مصدوم بر جای گذاشت.

او گفت: در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه عصر امروز نیز خودرو سواری آردی در محور طبس به ده محمد به علت سرعت غیر مجاز و عدم کنترل خودرو واژگون و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

سرگرد حسین پور گفت: تمام مصدومین بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس ۱۱۵ شهری طبس، ده محمد و اصفاک به بیمارستان طبس منتقل شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.