عاقبت حقه زدن مرد به پرستار

مرد میانسالی که مخالف واکسن زدن بود در نهایت فریبش لو رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که مقامات ایتالیایی دریافت واکسن کووید-۱۹ را برای کارکنان بهداشتی در این کشور اجباری کرده اند، یک مرد ایتالیایی با یک دست مصنوعی در مرکز واکسیناسیون حاضر شد و امیدوار بود پرستار را فریب دهد تا او واکسن را به پروتز تزریق و گواهی آن را صادر کند.

فرماندار منطقه‌ای آلبرتو سیریو گفت که اقدام این مرد که حدود ۵۰ سال دارد به پلیس شهر شمالی بیلا گزارش شده و افزود که پروتز مصنوعی دست بسیار شبیه به پوست واقعی بوده است.

سیریو افزود: اما در نهایت رنگ و لمس دست باعث شک کارمند بهداشت شد و از مرد خواست تمام بازو را نشان دهد.

مردی که میخواست به دست مصنوعی واکسن بزند

مرد مسن ایتالیایی که از ناحیه دست معلولیت دارد پس از لو رفتن از پرستار خواست طوری رفتار کند که گویی چیزی ندیده است، اما پرستار به توصیه او گوش نکرد و مسئولان را در جریان ماجرا قرار داد. خبرگزاری آنسا در ادامه گزارش داد که این مرد که نامش فاش نشده است، در بخش بهداشت کار می‌کرده و به دلیل امتناع از واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ از شغل خود تعلیق شد چرا که واکسن زدن برای همه کارکنان بهداشتی در ایتالیا اجباری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
این دکترهای ستاد کرونا اولش گفتند با واکسن ایمنی کامل ایجاد میشه و هیچکس حتی ناقل هم نخواهد بود بعد گفتن هیچ کس مریض نمیشه، بعدش گفتن هیچکس مریضی شدید نمیگیره بعد گفتند هیچکس نمیمیره که هیچکدوم درست از آب در نیومد. من میترسم چندروز دیگه دوباره نظرشون رو عوض کنن و بگویند واکسن مضر بوده است!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۱۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
عجیبه بعضیها واکسن نمیزنن . میگن و نظرشون اینه که شاید آینده عوارضی داشته باشه ! خب اصلا گیریم چنین چیزی که اصلا تایید هم نشده باشه .. خب آدم الان کرونا بگیره بمیره بهتره یا در آینده که معلوم نیست چند یا چندین سال طول میکشه که عوارض احتمالیش خودشونا نشون بدن ؟! طرف سرطان داره و پزشکان ازش قطع امید میکنن و میگن مثلا 2 ماه دیگه زنده ای . طرف دارو ندارشو میفروشه و خرج میکنه که این 2 ماه بشه مثلا 4 ماه یا 6 ماه !! اما اینها که واکسن نمیزنن حاضرند الان براثر کرونا بمیرن ولی به فرض چندین سال دیگه با عوارض احتمالی نمیرن ؟؟! واقعا جای تعجبه !!
البته تو کشورما رسانه های اونور آبی هم بی تاثیر نیستند .. ! تاوقتی واکسن نبود و تو بازار آزاد وقاچاقی تا 60 میلون هم خرید وفروش میشد هی تو بوق میکردن که ایران واکسن نمیخره و داره مردمشو به کشتن میده و.... !! وقتی واکسن ریختن تو کشور و حتی درخونه هم میان که نکنه زحمتی براد باشه تکونی به خودشون بدن برن بزن امتااع میکنن ! و اونوریها هم شروع کردن به اینکه نزنید نزیند فلان میشه و... ! واقعابعضیها عقلشون کجاست؟؟! همینها که الان نمیزنن والا اون اوایل که واکسن نبود حاضر بودن به قیمت کلان بخرن و بزنن ولی حالا .... ! و ضمنا اصلا خودشون هیچی و به کنار .. با نزدنشون یه سری دیگه را آلوده میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اتفاقاً در تایید فرمایش شما الان محققین به این نتیجه رسیدند که ابتلا به کروناهای جهش یافته عوارض بلندمدتی در بدن به جا میگذارند. ابتلا به نوع شدید کرونا هم احتمال مرگ یک سال بعد از بهبود بیماری را افزایش میدهد. این نتایج براساس تحقیق روی نمونه هایی در سطح دنیاست که پارسال کرونای شدید داشتند و بهبود یافتند اما اخیراً بعلت پایین آمدن سطح ایمنی و مقاومت بدن فوت شده اند. قابل توجه عده ای که قبلاً کرونا گرفته اند و حالشون خوب شده و نیازی به واکسن احساس نمیکنند