قول رانگنیک به رونالدو قبل از اولین بازی شیاطین سرخ

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، رونالدو را بازیکنی حرفه‌ای می‌داند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرر، سرمربی موقت و جدید منچستریونایتد دو بار گلزنی فوق ستاره ۳۶ ساله را در پیروزی ۳-۲ پنجشنبه شب مقابل آرسنال تماشا کرد.  انتظار می‌رفت که رونالدو برجسته‌ترین قربانی رویکرد شدید و ضد فشار رانگنیک، سرمربی یونایتد باشد؛ اما رانگنیک پس از تماشای دو گل مهاجم ۳۶ ساله در پیروزی هیجان‌انگیز ۳-۲ یونایتد مقابل آرسنال، گفت رونالدو می‌تواند آنچه را می‌خواهد به او بدهد.

رانگنیک گفت: «شما همیشه باید سبک یا ایده خود از فوتبال را با بازیکنانی که در اختیار دارید، تطبیق دهید، نه برعکس، عملکرد رونالدو در نیمه دوم مقابل آرسنال نشان داد او در  ۳۶ سالگی هم باز یک بازیکن حرفه‌ای فوق‌العاده عالی است. در سن او هرگز بازیکنی را ندیدم که هنوز از نظر بدنی آماده باشد. او همچنان بازیکنی است که به راحتی می‌تواند تفاوت را ایجاد کند». 

او در ادامه گفت: «این در مورد این است که چگونه می‌توانیم کل تیم را توسعه دهیم، ما در رقابتی‌ترین لیگ جهان بازی می‌کنیم، بنابراین به همه بازیکنان نیاز داریم؛ آنچه من از کریستیانو دیدم این است که او بسیار مایل است نظرات خود را با تیم به اشتراک بگذارد و هم تیمی‌هایش باید همین کار را انجام دهند». 

رانگنیک

رانگنیک گفت: «بدیهی است که من آخرین بازی‌ها مقابل واتفورد و چلسی و لیورپول و منچسترسیتی را تماشا کرده‌ام؛ هدف اصلی من در چند روز و هفته آینده این است که تعادل و کنترل بیشتری را به تیم وارد کنم. اگر به تعداد کل گل‌های خورده نگاه کنید، به طور متوسط ​​تقریبا دو گل در هر بازی است و این خیلی زیاد است. رویکرد من کمک به تیم برای به دست آوردن تعادل و کنترل بیشتر بر بازی است. بازی آرسنال برای هواداران هیجان‌انگیز بود، اما برای من، آن‌ بازی‌هایی نیست که ما هر روز به آن نیاز داریم، زیرا فوتبال برای من این است که عامل تصادف را به حداقل برسانم و کنترل بازی را در دست داشته باشم؛ این رویکرد من است و سعی می‌کنم به این بازیکنان کمک کنم تا از دروازه خودشان دور شوند».

رانگنیک متقاعد شده است که تیم فعلی که از ۲۷ امتیاز ۸ امتیاز گرفته است، به اندازه کافی خوب است تا جایگاه چهارم را کسب کند، پس از اذعان به اینکه چلسی، منچسترسیتی و لیورپول در سطح متفاوتی قرار دارند.

منچستریونایتد

رانگنیک گفت: «این تیم قطعا برای رقابت در جمع چهار تیم برتر به اندازه کافی خوب است. اگر به سه تیم برتر نگاه کنید، در حال حاضر به نظر می‌رسد که آن‌ها بسیار باثبات هستند و مربیان برتر، احتمالا برخی از بهترین مربیان جهان را دارند. زمانی که یورگن به لیورپول آمد، تیمی که او در آن زمان به ارث برده بود قطعا بهتر از تیمی نبود که من اکنون در یونایتد به ارث برده‌ام. همچنان از کیفیت بازیکنانی که در اینجا داریم راضی هستم و اگر بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم تا بهتر شوند، می‌توانیم گام‌های بعدی را برداریم». 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار