درودگر:

کانال‌های ورزشی بلای جان بزرگان فوتبال شده اند

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال درباره حواشی به وجود آمده درباره باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان اظهار داشت: هواداران استقلال برای من خیلی محترم هستند. هر انسانی می‌تواند طرفدار یک یا چند باشگاه فوتبال باشد. یکی آرسنال را دوست دارد، دیگری به بایرن مونیخ علاقه دارد و افرادی هم هستند که طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند. این حق مسلم هر فردی است که طرفدار یکی از باشگاه‌های فوتبال باشدY اما نباید این عشق و علاقه خود را در کارش دخالت دهد. ما روز گذشته در خصوص تبلیغات محیطی زمین جلسه بسیار خوبی را با آجورلو، مدیرعامل استقلال برگزار کردیم و هر موردی که مربوط به تبلیغات محیطی می‌شد را دوستان ما در باشگاه استقلال به خوبی انجام دادند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال افزود: ما کار‌های استقلال را زودتر از پرسپولیس انجام دادیم. قرار شد پرسپولیسی‌ها هم در چند روز آینده به سازمان لیگ بیایند تا کار‌های مربوط به تبلیغات محیطی را انجام دهند. رنگ و علاقه اصلا در کار ما دخالت نداشته و به کسی ارتباط ندارد که فلان فرد طرفدار کدام تیم است.

درودگر ادامه داد: متاسفانه فضای مجازی باعث شده است که به بزرگان فوتبال آسیب‌های بدی زده شود. مثلا محمود فکری که فردی با اخلاق و دوست داشتنی است، کانال‌های ورزشی طوری با او برخورد کردند که او از استقلال فرار کرد. در هر صورت این کانال‌ها یا از داخل و یا از خارج تامین می‌شوند. به نظر من کانال‌های ورزشی باید از طریق خود باشگاه‌ها ساماندهی شوند. لیونل مسی وقتی به تیم ملی ایران گل زد ۲ میلیون نفر به صفحه شخصی او رفته و به او ناسزا گفتند.


بیشتر بخوانید


عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال بیان کرد: این رفتار‌ها اصلا قشنگ نیستند. حیف است که علاقه‌مندان به فوتبال در این مسیر قدم بردارند. افرادی که کانال‌های ورزشی را اداره می‌کنند، بدانند که صادق درودگر قدرتی ندارد و هر چیزی که می‌گوید بر اساس قانونی است که نوشته شده است. خوشبختانه کار‌های تبلیغات محیطی باشگاه استقلال به خوبی انجام شد و با رعایت قانون کسی هم آسیب ندید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
دوران بزن و در رو تموم شده اقای درود گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اگه رنگی نیستی چرا بازیکنان استقلال را محروم کردی...چرا داوری ها بنفع تیم خودته وبه ضرر استقلال پورتهای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
بله بزرگوار توی یه کلیپی میگه بشدت پرسپولیسی هستم!
الان هم اگه وزیر دستور نداده بود که حاضر به همکاری نبود.
جالبه به استقلال سه روز وقت داده بودن ضمانت نامه بانکی بیاره. بعد ظهر چهارشنبه نامه زدن که تا شنبه ساعت ۱۲ وقت داری ضمانتنامه بانکی بیاری!!
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۲:۰۸ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
بابا محمود وارد میشود خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۶:۰۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تا دیروز برعلیه استقلال حرف می زدی چی شدی یه دفعه همه چی عوض شد ، سردار آجرلو خوب مچت را خوابوند ،خب نیست آدم اینقدر عقده ای باشه
آخرین اخبار