۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در صحنه کشف شد/کشف بیش از ۵ هزار ماسک غیربهداشتی در کرمانشاه

رئیس پلیس شهرستان صحنه از کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ منوچهر رضایی رئیس پلیس شهرستان صحنه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یک منزل مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و در بازرسی از آن ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ رضایی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف بیش از ۵ هزار ماسک غیربهداشتی در کرمانشاه

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵ هزار و ۱۰۰ عدد ماسک غیربهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

او اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از تولید ماسک غیربهداشتی در روستای ده پهن کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دلیری افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزلی که در آن ماسک تولید میکردند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل اوردند.

سرهنگ دلیری در پایان با اشاره به کشف ۵ هزار و ۱۰۰ عدد ماسک غیربهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

دستگیری سارق متحویات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری سارق محتویات خودرو در مرکز استان خبر داد.

او اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ دلیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی در خیابان شریعتی  به یک سارق که در حال سرقت باطری خودرو بود برخورد و بلافاصله نسبت به دستگیری راننده اقدام شد.

او گفت : متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار