افتتاح استودیوی تولید محتوای آموزش و پرورش استثنایی در خوزستان

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان استثنایی کشور و مسئولان مربوطه استودیوی تولید محتوای آموزش و پرورش استثنایی خوزستان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان استثنایی کشور استودیوی تولید محتوای آموزش و پرورش استثنایی با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد ریال در خوزستان افتتاح شد.

حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان استثنایی کشور گفت:  ۱۰ هزار محتوای فاخر در حوزه استثنایی تولید شده  که از فاخر‌ترین شیوه‌های درسی به سراسر کشور به دانش آموزان مخابره شد.

 او با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان ۷ پله در شاخص‌های اختصاصی ارتقا یافته و در حوزه استثنایی نیز نمره بسیار خوب را کسب کرده است، افزود: دیدار با مدیران مدارس استثنایی خوزستانو تشکیل شورای هماهنگی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی که شورای جدیدی در کشور است، افتتاح پایگاه آموزش مجازی، بهره برداری از استودیوی تولید محتوای گلخانه در بهبهان و بزرگداشت هفته معلولان و تقدیر از آن‌ها  از جمله اهداف سفر من به خوزستان است.

حسینی با اشاره به این نکته که این دومین استودیو افتتاح شده در استان است، اظهار داشت: در حوزه استثنایی در بسیاری از شاخص ها، خوزستان می‌درخشد که این مهم مرهون تلاش مدیران، معلمان و ظرفیت‌های آموزشی و پرورشی که در استان وجود دارد، است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس آموزش و پرورش استثنایی کشور صبح روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و به مدت ۲ روز در این استان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.