انتشار فراخوان اولین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور علی محمد هنجنی

مجمع خیران نخبه پرور فارس از فعالان در زمینه قلب و عروق برای شرکت در اولین جایزه علمی پروفسور علی محمد هنجنی دعوت می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت های علمی و افراد صاحب نام و هم چنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های مختلف تعریف و اعلام می کند. آن گاه مناسب با رشته های تخصصی، این جوایز به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت های خاص و اثرگذار باشند، اعطاء می شود.

همچنین به منظور تشویق و حمایت از نوجوانان و جوانان مستعد، کمک هزینه تحصیلی، جایزه تحصیلی، پژوهانه تحقیقاتی و نظایر آن ها با عنوان بورس تحصیلی و به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، تعریف و به صورت بلاعوض به دانش آموزان و دانشجویان واجد شرایط تقدیم می‌شود.

 مجمع خیران نخبه پرور فارس روز پنجشنبه طی این فراخوان، از فعالان در زمینه قلب و عروق برای شرکت در فراخوان اولین جایزه علمی پروفسور علی محمد هنجنی دعوت کرد.

جایزه پزشکان٬ متخصصان، پرستاران و سایر فعالان در زمینه قلب و عروق (شامل داخلی، جراحی، بیهوشی و اطفال) که تحقیق، درمان، آموزش، پیشگیری یا نوآوری برجسته‌ای انجام داده‌اند٬ اهدا می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به سایت مجمع خیران نخبه پرور فارس shiraz-feca.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: فراخوان ، نخبه پروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار