سفر رئیس جمهور به لرستان/ مسائل مربوط به پرداخت‌ها و معوقات پرستاران باید پیگیری شود/ تامین اعتبار برای مرمت قلعه فلک الافلاک

حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان، صبح امروز جمعه و در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در قالب یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم آباد شد و مورد استقبال نماینده  ولی فقیه در لرستان، استاندار لرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان لرستان قرار گرفت.

رئیسی  در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران، ولادت حضرت زینب (س) را تبریک گفت و یاد شهدای عالی قدر این استان به ویژه ۶۳۰۰ شهید لرستان را گرامی داشت.

رئیس جمهور گفت:  یاد شهدای پرستار و شهدای خدمت به مردم را گرامی می‌داریم و تقدیر می‌کنیم از خانواده معظم ایثارگران و عزیزان آزاده و کسانی که سال‌های دفاع مقدس مردانه ایستادگی کردند در مقابل دشمنان و پشتیبان جدی برای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند.

او گفت: توفیق برای بنده و همکارانم است که امروز در جمع مردم لرستان باشیم، شرایط کرونایی مانع از این می‌شود در اجتماعات مردمی شرکت کنیم، دوست می‌داشتم در شهر‌های مختلف و در بین مردم مؤمن و باصفا حضور پیدا می‌کردم، اما شرایط اجازه نمی‌دهد آنگونه که باید اجتماعات برگزار شود.

رئیس جمهور کشورمان گفت: در جلساتی که هستیم، در شورای اداری و در نشست با نمایندگان اقشار و در بخشی از سفر با سرکشی به برخی واحد‌های نیمه تعطیل صنعتی در جریان مسائل و مشکلات قرار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام رئیسی گفت: در لرستان شاهدیم علی رغم اینکه ظرفیت زیرساختی خوبی دارد، اما در صنایع برخی از واحد‌های صنعتی نیمه تعطیل است و برخی هم تعطیل شده است و این شرایط در حالی است که لرستان نیاز بسیاری به کار و ایجاد اشتغال دارد. این شرایط به شدت ما را رنج می‌دهد؛ در لرستان پسران و دختران تحصیل کرده بسیاری داریم که از بیکاری رنج می‌برند.

او گفت: در این استان ظرفیت‌های آب و خاک و کشاورزی وجود دارد، اما بیکار فراوان است، محور برنامه‌های ما این است که موانع و مشکلات را بررسی کنیم و آنچه می‌شود در استان تصمیم بگیریم و مابقی را در تهران رسیدگی کنیم.

رئیس جمهور کشورمان گفت: امیدواریم بتوانیم رنج بیکاری و بی شغلی را بکاهیم و ظرفیت‌های بسیاری که در استان وجود دارد به کار گرفته شود.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و معاونین رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

روز گذشته نیز وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد لرستان شدند.

بر اساس این گزارش، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدید‌ها و… از برنامه‌های رئیس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود در مقصد لرستان است.

همچنین وزرا نیز در شهرستان‌های لرستان حضور خواهند یافت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند.

راه‌اندازی صنایع نیمه‌تعطیل لرستان اولویت دولت است

عصر امروز در جلسه دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: توفیقی است که در جمع فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان قرار گرفتم، نکات مهم و قابل استفاده‌ای در این جلسه عنوان شد. برای من بسیار دلنشین است در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنم.

او خاطرنشان کرد: مردم متدین مخلص ولایتمدار و مومن در ۸ سال دفاع مقدس پشتوانه انقلاب بودند، گواه جانبازان و ایثارگرانی است که سند افتخار استان هستند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: وجود صفای باطن مردمان لر و وجود فرهیختگان و علمای برجسته استان همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند و آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی؛ از همه مهمتر این مفاخری که پای آرمان‌های نظام ایستادند یعنی خانواده‌های معظم شهدا.

حجت الاسلام رئیسی به وجود ۱۲ میلیارد مترمکعب آب استان اشاره و آن را عدد بزرگی خواند و گفت: اگر نتوانیم از این ظرفیت درست نتوانستیم بهره‌برداری کنیم به دلایل مختلفی بر می‌گردد.

او خاطرنشان کرد: باید یک بازنگری در نحوه بهره‌برداری از امکانات استان شود، این بازنگاه در تحول شناخت نگاه، نوع فرایند‌ها و تحول در نهاد‌ها ایجاد شود. باید وضع موجود را ببینیم، و حتما با توجه به زیرساخت‌ها این تحول امکان پذیر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی مردم لرستان را رنج می‌دهد، افزود: در تحول شرایط باید از همه کمک بگیریم که به کمک دولت نهاد‌ها و دست‌اندرکاران در حوزه مختلف یک کار متفاوتی را رقم بزنیم.

 رئیسی با تاکید بر اینکه این تحول نیازمند اراده جدی است، گفت: وضعیت استان باید متحول شود، زیرساخت‌ها که وجود دارد و همه به ویژه دولتمردان باید پای این تحول بایستند.

او به اشاره به مسائل آبی در لرستان، عنوان کرد: آب شرب، صنعت و کشاورزی تامین باید شود، به استاندار لرستان گفته می‌شود که عملیات اجرایی سد معشوره را حتما و سریعا آغاز کنید، مطالعات آن انجام شده و ضرورت آن عنوان شده، بودجه و اعتبارات در سنوات گذاشته شود.

رئیس جمهور در مورد منابع سنگی استان لرستان نیز اظهار داشت: باید نسبت به ذخایر ارزشمند ضمن مطالعات پژوهشی، اقداماتی در زمینه صنعت سنگ انجام شده و نباید خام‌فروشی انجام گردد، پژوهشکده‌ای در این زمینه مورد نیاز است.

او در ادامه راه‌اندازی صنایع نیمه‌تعطیل استان را اولویت دولت خواند و افزود: صنایع نیمه تعطیل کارش باید شروع شود، گردشگری استان ظرفیت بالایی در استان دارد که نیازمند بهره‌برداری است و با سرمایه‌گذاری می‌تواند موجب توسعه استان شود.

حجت الاسلام رئیسی توسعه کشاورزی گلخانه‌ای را از مصوبات سفر عنوان و تصریح کرد: توسعه این مهم برای کشاورزی استان و مدیریت آب موثر است.

او یادآور شد: صنایع تبدیلی موضوع مهم در بسیاری از استان‌ها است و مقدماتی در این زمینه انجام شده که یکی از استان‌های مطرح در این زمینه لرستان خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: بیکاری لرستان با وجود امکانات بالا من را بسیار رنج می‌دهد؛ باید این وضعیت متحول شود، استاندار جلساتی را با مدیران برگزار و کار‌های کوتاه، میان و بلندمدت باید اجرایی شود.

او عنوان کرد: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود، اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود.

ثبت جهانی فلک‌الافلاک در حال انجام است/ هرگونه بی‌عدالتی و فساد محصول سوءمدیریت‌ها است

رئیسی ادامه داد: اشتغال جوانان استان به صورت جدی باید دنبال شود تا نگرانی را به شکل مقطعی هم که شده رفع کند.

او با بیان اینکه ثبت جهانی فلک‌الافلاک در حال انجام است، افزود: بخشی از بودجه اختصاص پیدا کرده و بخش دیگر نیز در سفر امروز تامین شد تا عملیات ثبت جهانی آن انجام شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: برای انجام برخی کار‌ها باید استاندار پشتیبانی شود؛ به صورت خاص از استاندار پشتیبانی خواهم کرد تا کار‌ها انجام گیرند.

وی با بیان اینکه ریل و راه آهن جزو مصوبات سفر است، افزود: سد همچون ریل یک عقب‌افتادگی است که از گذشته باقی مانده، از این‌رو ریل و راه‌آهن خرم‌آباد در مصوبات سفر عنوان شده و همانند سد از موارد اولویت‌دار استان هستند.

حجت الاسلام رئیسی در سخن پایانی خود بر اجرای عدالت تاکید و توسعه‌یافتگی را حاصل عدالت خواند و گفت: بودجه‌ریزی بر محور عدالت در توسعه مهم است. تا مردم از عدالت و توسعه بهره ببرند، رفع مشکل فقر، بیکاری و فساد اداری از مواردی است که در دستور کار دولت و همه دولتمردان قرار دارد.

او گفت: هرگونه بی‌عدالتی و فساد محصول سوءمدیریت‌ها و درست عمل نکردن‌ها است.

رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم آنچه وظیفه دولت است به نحوی عمل کنیم که هم رضایت خداوند را داشته باشیم و هم اعتماد مردم را جلب کنیم.

بازدید رئیس جمهور از کارخانه یخچال سازی بوژان خرم آباد

رئیس جمهور در ابتدای ورود خود به استان لرستان از کارخانه یخچال سازی بوژان شهرستان خرم آباد بازدید کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت تولید و اشتغال‌زایی در این کارخانه، لازم است که ظرفیت اشتغالزایی آن در کمترین زمان ممکن تا پنج برابر افزایش یابد.

او ادامه داد: موانع توسعه تولید و اشتغال‌زایی این کارخانه باید در استان برداشته شود و در صورت نیاز به حمایت مرکز، ما نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور گفت: اولویت ما فعال کردن ظرفیت‌های موجود و توسعه اشتغالزایی است و در جا‌هایی که امکان افزایش اشتغال و تولید وجود دارد باید موانع آن برطرف گردد.

سفر رئیس جمهور به لرستان

مدیرعامل کارخانه یخچال‌سازی بوژان نیز در جریان این دیدار درباره وضعیت تولید کارخانه توضیحاتی ارائه داد و گفت: این کارخانه هم‌اکنون با یک‌پنجم ظرفیت و ۱۰۰ نیرو در حال فعالیت است، اما توان افزایش تولید و اشتغال را تا پنج برابر دارد.

کیوان کاظمی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل کارخانه بوژان، کمبود منابع مالی و اعتباری است که امیدوارم با حمایت دولت حل شود.

بازدید رئیس جمهور از قلعه تاریخی فلک الافلاک

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان لرستان با حضور در قلعه تاریخی فلک الافلاک از تخصیص اعتبار برای مرمت این بنای تاریخی خبر داد.

سفر رئیس جمهور به لرستان

همچنین در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی و فرمانده سپاه استان توضیحاتی در مورد آزادسازی حریم قلعه فلک الافلک ارائه کردند و رئیس جمهور هم بر لزوم تسهیل در آزادسازی حریم این قلعه تاریخی برای ثبت جهانی تاکید کرد.

قلعه باستانی «فلک الافلاک» یکی از شاخص‌ترین آثار تاریخی ایران و جهان است.

رئیس جمهور با حضور در بیمارستان شهید رحیمی روز پرستار را تبریک گفت

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز جمعه با حضور در بیمارستان شهید رحیمی شهر خرم آباد، روز پرستار را به پرستاران این بیمارستان تبریک گفت و از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

رئیس جمهور با حضور در بیمارستان شهید رحیمی روز پرستار را تبریک گفت

او همچنین یاد شهدای سلامت را گرامی داشت و از تلاش‌های کادر درمان در مقابله با کرونا تجلیل کرد.

رئیس جمهور گفت: امیدواریم که خداوند به شما اجر دهد و مشکلاتتان حل شود، چرا که پرستاران با خدا معامله می‌کنند. مسائل مربوط به پرداخت‌ها و معوقات پرستاران باید پیگیری شود و این پیگیری‌ها نباید در لفظ باقی بماند.

رئیس جمهور خطاب به وزارت بهداشت و درمان نیز گفت: این وزارتخانه مسئول پیگیری این جریان تا حصول نتیجه است، اگر بودجه‌های این وزارتخانه کفایت نمی‌کند، سازمان برنامه و بودجه اعتبار کافی را برای حل مشکل پرستاران اختصاص دهد.

 رئیسی ادامه داد: در این زمینه از واژه دستور استفاده نمی‌کنم، اما خواسته پرستاران محقق شود و  باید به مناسبت روز پرستار مشکلات آن‌ها حل شود و دیگر نگرانی از بابت پرداخت‌ها و مطالبات نداشته باشند.

رئیس جمهور با نمایندگان کشاورزان و دامپروران لرستان دیدار کرد

دیدار رئیس جمهور کشورمان و وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان کشاورزان، عشایر و دامپروران با موضوع بررسی موانع تولید در بخش کشاورزی لرستان در محل سالن همایش‌های دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان آغاز شد.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیشنهاداتی برای تصویب در سفر هیئت دولت در نظر گرفته شده است و ‬در حوزه عشایر ۷ درصد عشایر کشور یعنی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در این استان هستند؛ لذا ۵۴ میلیارد اعتبار پیشنهاد شده که برای ترمیم راه‌ها و پروژه‌های آبرسانی عشایر اختصاص داده می‌شود.

ساداتی نژاد ادامه داد:  لرستان بهشت گیاهان دارویی ایران است و ‬برنامه توسعه ۸ هزار هکتار گیاهان دارویی در ۴ سال آینده برای لرستان در نظر گرفته شده که ‬اشتغال زیادی در استان ایجاد می‌کند و اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص می‌یابد.

او گفت: لرستان نمایشگاه دیم کشور است و برای کشت دیم در باغات در اراضی شیب دار اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس جمهور در لرستان

ساداتی نژاد گفت: لرستان دومین رتبه جنگل‌های زاگرس را دارد و متأسفانه با بحث زوال بلوط در جنگل‌های زاگرس این استان برخورد داریم که یکی از مشکلات مهم حوزه منابع طبیعی ایران است و برای رفع مسائل این حوزه هم اعتباری پیشنهاد شده است.

او ادامه داد: در حوزه پروژه‌های آبخیزداری لرستان هم ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد اعتبار نیز برای سرمایه گذاری در حوزه گلخانه، صنایع تبدیلی و دامپروری صنعتی پیش بینی شده است و اعتبارات مذکور در حوزه کشاورزی و دامپروری برای سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۰۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام هموطن.جناب مدیر کارخانه یخچالسازی که رئیس جمهور تشریف بردن تو چشمهای رییس جمهور نگاه کرده و به دروغ گفتند که اکنون بیش از صد نفر شاغل داره درصورتیکه من با سی نفر دیگه فروردین اخراج شده بدون کمترین حق و حقوق و الان فقط ده نفر اونم بدون بیمه و...ناامید اونجان .شکایت ما به اداره کار از فر وردین تاحالا هنوز نتیجه نداده . این عدالت واقعیه مردم. دروغ دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
جناب آقای رئیس جمهور به داد مردم محروم که دچار مافیا ی معدن سنگ دریژان شهرستان دورود افتاده اند وحق اهالی روستا را پایمال کرده‌اند ودادرسی ندارند برس
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۰:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
زنده باد رییسی
بهتر از اوناست که از خونه خارج نمیشدن مبادا کرونا بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۹:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بازهم صدر فولاد هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بازم فیلم و عکس و... عمل هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
آب کشگان و سیمره را چرا از کوهدشت دریغ می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
عظیم خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خوش آمدید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خسته نشدی بس هر روز میری سفر هوس مسافرت کردی یا ریاست جمهوری مرد حسابی ما خو انتظاری از شما نداریم حداقل بمون سرجات و نشون بده داری مملکت داری می‌کنی ما تا آستانه جنگ با ترکیه و آذربایجان رفتیم جنابعالی رفته بودی جنوب کشور به آدم فشار میاد خدایی وقتی میبینی ما مردم جونمون رو واسه مملکت می‌دیم و اینا حاضر نیستن بشنینن یکم واسه سروسامان دادن بهش فکر کنم متاسفم فقط میتونم بگم متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بهتره، رییس جمهور به جای اختصاص بودجه برای آزاد سازی حریم یه قلعه، به شهرهای محروم لرستان سر بزنند،
هرچه بودجه اختصاص میدند تو مرکز استان با این نوع اقدامات حیف و میل میشه. تقسیم بودجه در لرستان نا عادلانه است. فریاد از بی عدالتی در لرستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
همه اش فیلم هستش مردم بدبخت دلخوشن فقط بدبختی ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
نظر مردم کوهدشت را هم لطف کنید منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
باتشکر از رییس جمهور محترم میخواستم در خواست کنم به منطقه محروم خراسان شمالی گنجینه فرهنگها هم سفر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
محروم تر نبود
که در اولویت سفر قرار بگیرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سیمان خرم آباد چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
تو این ۸ سال ، مملکت را به اندازه ی ۸۰ سال به عقب برگرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
چرا هیچی راجع به آلودگی هوا نمیگید
صدا و سیما اصلا راجع به آلودگی هوا حرف نمیزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
این هم مانند مسؤلین قبلی و....باید نباید باید این شود باید این طور شود باید ان طور شود ...بابا ۵۰ سال باید ول کنید عمل عمل عمل
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی فرد
۱۱:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
جناب آقای رئیسی رئیس جمهورمنتخب مردم تشکر تشکر خدا به شما قوت وتوانایی بده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اکثر کارمندان استخدامی در ادارات شهر ازنا بومی شهر نیستند و با رانت از دو شهر دیگر لرستان به ازنا تحمیل شده و خواهد شد بروجرد و الیگودرز و درود هم همین وضع را دارند از رییس جمهور محترم درخواست داریم دستور دهند و این کارمندان غیر بومی را به شهر خودشان فرستاده و از نیروهای بومی استفاده شود این درد سی سال است گریبان شهر های لرستان را گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اتفاقا نماینده کوهدشت هم بروجردی است و فرماندارش خرم آبادی
کارمندان نباید باتوجه به بومی بودن و یا غیر بومی بودن گزینش و استخدام شوند
چرا که دولت محل اشتغال نیست و باید نخبه ترین ها فقط و فقط از طریق آزمون استخدامی جذب شوند تا کشور را از فلاکت نجات دهند
دولت باید به طرف دولت کاملا الکترونیک حرکت کند نیروی انسانی آن به حداقل مقدار خود برسد تا بودجه کشور صرف امور زیربنایی شود و مردم بجای فکر به اشتغال دولتی به فکر ایجاد شغل و کارآفرینی و تولید با کیفیت و صادرات محور باشند
و به همین خاطر نباید تفکر معیوب استخدام بومی در مورد استخدامهای دولتی وجود داشته باشد
بلکه در مورد استخدامهای دولت باید نخبه گزینی اولویت اول دولت ها باشد و آنهم فقط از طریق آزمون استخدامی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی قیمت دلار که ۳۰.۰۰۰ تومان شده رو پایین بیاورد مشکلات اقتصادی همه مردم حل میشود مردم خسته شدن
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
لرستان بین بنادر جنوب و مراکز جمعیتی و پایتخت قرار دارد و محل و مکان خوبی برای انواع و اقسام سرمایه گذاری ها و تولیدیها و کارخانجات میتواند باشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۰:۲۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
پراید200 میلیونی البته صد درود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
شرمنده ها کار بلد نیستید کار نکنید خوب!!! با دستور که ظرفیت اشتغال 5 برابر نمیشه اگراینطوری افزایش پیدا کنه فردا کار خونه شروع به زیان دهی میکنه و کم کم هزینه هاش زیاد میشه که دولت یا تعطیلش میکنه یا واگذارش میکنه در هر صورت کارگر بیچاره دوباره بیکار میشه و صنعت کشور عقب می ره...
Iran (Islamic Republic of)
بندری
۱۰:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
پنج برا برشدن ظرفیت کارخانه یخچال سازی پول میخواد بادستوردرست نمیشه.راهش تعامل بادنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
افزایش ظرفیت تولید سبب کیفی سازی آن نمی شود و دوام آن را نیز تضمین نمی کمد
علم سازی و نوآوری در تولید و رقابتی کردن آن سبب افزایش فروش و به تبع افزایش می یابد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۲۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سلام.یاد فیلم سناتور افتادم با بازی استاد فرامرز قریبیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
اگه بتونی ازرنج سهامداران بدبخت ومتضرربکاهی برای جدت خیلی بهترمیشه،سری هم به بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی چون در قوه قضائیه بودن تکیه کلامشان «باید »است اینجا قوه مجریه هست بهتر است از واژه «انجام»استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
شواف ونمایش راپایان بدهید واگه راست میگی قیمت دلار رو کنترل کن میخاید چکار کنید با این مردم که دیگه حقوف ی کارگر پنج روز هم جواب خرجشو نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
باید از رنج بیکاری در استان کاسته شود !
جوری حرف میزنه انگار منتقد دولته و در 10 سال اخیر در بالاترین سطح مدیریتی کشور مشغول به کار نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
دردورنج مردم با سفراستانی درست نمیشه با اقتصاددرست میشه باورودسرمایه درست میشه ..نه بامشقت تمام فقط کالاهای اساسی بدست مردم برسونیم اون هم باچندبرابرقیمت جهانی فکرکنیم دیگه بهشت به مردم هدیه دادیم کالاهای اساسی فراوان یافت میشه پس مردم مشکلی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
سایپا
ایران خودرو
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خوب این مشکل هم مثل بقیه با یک دستور حل شد...بریم سراغ بقیه مشکلها......
آخرین اخبار