کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۹ هزار و ۳۵۰ عدد انواع قرص

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۲ محموله قاچاق و احتکارشده در شهرستان کرمانشاه شامل چایی و نهاده‌های دامی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت : در ماموریت نخست و پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر واردات غیرقانونی چای خارجی و قصد انتقال اقلام مذکور به استان کرمانشاه از طریق باربری‌های بین شهری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران در عملیاتی حساب شده و پس از ساعتی کنترل نامحسوس به یک محموله چایی قاچاق مقابل یکی از باربری‌ها برخورد و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

 سلطانی در بازرسی‌های صورت گرفته یک تن چایی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه افزود: در ماموریت دیگر نیز ماموران این پلیس پس از اطلاع از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سوله مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ۷۱ تن نهاده دامی احتکاری شامل ۶۰ تن کنجاله سویا، ۷ تن جو و ۴ تن ذرت احتکاری کشف شد.

 سلطانی ارزش محموله احتکاری کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

۹ هزار و ۳۵۰ عدد انواع قرص کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹ هزار و ۳۵۰ عدد انواع قرص و ۴۲ لیتر شربت روانگردان در شهر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت ۲ برادر در کار توزیع قرص و شربت روانگردان در سطح شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان توزیع قرص‌های روانگردان شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 فلاحی با اشاره به کشف ۹ هزار و ۳۵۰ حبه قرص و ۴۲ لیتر شربت متادون، از معرفی عاملان توزیع کننده به دستگاه قضائی خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.