ایجاد شورای توسعه پیشرفت در روستا‌های گلستان

استاندار گلستان از ایجاد شورای توسعه پیشرفت روستاهای استان با الهام از تجربه روستاهای موفق خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان امروز در نشست صمیمانه با فرهیختگان و نخبگان علی آبادکتول از راه اندازی صندوق توسعه استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: سهم دستگاه‌ها و میزان بودجه عمومی در این صندوق مشخص شده و تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه گذار داخلی و بیرونی، جلوگیری فرار مالیاتی، بهره مالکانه از معادن استان و همه ظرفیت‌های پولی و مالی استان، زمینه ساز رشد و تحول در استان شویم.


علی محمد زنگانه افزود: بازکردن فضا و فراهم کردن زمینه برای حضور جوانان در پست‌های اجرایی و استفاده از تجارب بزرگان در نقش مشاور دو بال پیشرفت و توسعه است.


زنگانه به موضوع پیشرفت در روستا‌ها هم اشاره کرد و گفت: ۴۷ درصد جمعیت استان در روستا‌ها ساکنند و ایجاد شورای توسعه پیشرفت در روستا‌ها امری ضروری است و در این راه می‌توان از تجربه روستا‌هایی مثل وامنان آزادشهر، وام گرفت.


استاندار گلستان از همه نخبگان، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان برای حمایت از دولت و ارائه راهکار‌های سازنده دعوت کرد و افزود: فضاسازی برای اتخاذ تصیم‌های انقلابی یک ضرورت است و امیدواریم استانی که دارای ظرفیت‌هایی که کم نظیر نیستند بلکه بی نظیر هستند، به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.


زنگانه گفت: علیرغم تلاش‌های دشمنان، در مسیر توسعه قرار گرفته ایم و ارکان جهت ساز این توسعه هم تبیین شده است؛ هر چند از نظر منابع و بودجه در مضیقه هستیم، ولی امید داریم با همت جهادی و تلاش نخبگان نهضت جهاد پیشرفت را با جدیت به سرانجام برسانیم و وعده تحقق نرخ ۷.۳ درصدی را به عینیت برسانیم.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.