نتانیاهو در واکنش به ناسزای ترامپ:

برای اتحاد اسرائیل و آمریکا مهم بود به بایدن تبریک بگویم

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد ترامپ از او گفت تبریک به رئیس‌جمهور جدید آمریکا برای اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا مهم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه آکسیوس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، روز جمعه به مصاحبه‌ای که در آن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا او را به بی‌وفایی متهم کرد، پاسخ داد و اظهار داشت که تبریک به رئیس‌جمهور جدید آمریکا برای اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا مهم است.

نتانیاهو روز جمعه در بیانیه‌ای در واکنش به ناسزای ترامپ گفت: «من از کمک بزرگ رئیس‌جمهور ترامپ به ما و امنیت اسرائیل بسیار قدردانی می‌کنم. من همچنین اهمیت اتحاد مستحکم بین اسرائیل و ایالات متحده درک می‌کنم و به همین دلیل برای من مهم بود که به جو بایدن، رئیس‌جمهور آینده آمریکا تبریک بگویم.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که امروز (جمعه) منتشر شده، با انتقاد از نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، کلمه‌ای توهین آمیز علیه نتانیاهو به کار برد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری آکسیوس، دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو در طول ۴ سال دوره‌ای که ترامپ برسر کار بود، هم‌پیمانانی نزدیک -حداقل در ظاهر و نه بیشتر- به شمار می‌رفتند؛ اما حال در مصاحبه‌ای که امروز منتشر شده، ترامپ در خصوص نتانیاهو گفته است: «از آن زمان دیگر با او صحبت نکردم. لعنت بر او!»

گفتنی است انکار پیروزی بایدن در انتخابات از سوی ترامپ سبب شد تا او مراسم تحلیف را بایکوت کند و در آن شرکت نکند. این مخالفت ترامپ با قبول پیروزی بایدن در انتخابات همچنین سبب شد تا گروهی از هواداران وی به ساختمان کنگره آمریکا یورش ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار