گلریزان هنرمندان یزدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

هنرمندان یزدی از مردم برای مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد دعوت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  هنرمندان استان یزد با حضور در یک ویدیو از مردم جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش ” یلدای رهایی ” دعوت به عمل آوردند.

در این ویدیو که به همت روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد دیه استان یزد تهیه و تولید گردیده، مهدی قانع و محمد صادق خواجه‌ای، مجریان توانمند صدا وسیما، فرشته سجادیه و سجاد اسماعیلی بازیگران تاتر و سینما، صالح سلامت طناز مطرح استانی، محمد حسین افروز و حمید خالویی از هنرمندان موسیقی استان یزد حضور داشته و کارگردانی این برنامه به عهده محمد جواد دهقان بوده است.

یلدای رهایی پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد از میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تا شب یلدا ویژه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد اجرا میگردد.

نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز نمایند.

شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی گردیده و نیکوکاران می توانند برای اطلاع بیشتر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.