آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گلستان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تقی حسام سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت : با توجه به در پیش رو بودن شب یلدا و حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز، طرح نظارتی ویژه این ایام همزمان با سراسر کشور از امروز  ۲۱  آذرماه در استان آغاز شد.

او ادامه داد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صنعت، معدن وتجارت ،اتاق اصناف ، مرکز بهداشت و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی اجرا می شود.

حسام گفت:طی مدت اجرای طرح، گشت‌های مشترک در ساعات اداری و غیر اداری فعالیت‌های اقتصادی مرتبط را بازرسی و نظارت می‌ کنند.

عضوشورای قضائی استان  گفت:اقلامی  مانند آجیل، میوه و  شیرینی و سایر اقلام مرتبط،کالا‌های مورد هدف بازرسی گشت‌های مشترک است و بنابراین نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های مشترک خواهد بود.

او  از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عرضه کالای غیراستاندارد و غیر بهداشتی قاچاق و... مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن ۱۳۵ و سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و یا با تلفن ۱۹۰ به مرکز بهداشت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.