تجلیل از دانش آموزان برتر قرآنی در فراهان

درمراسمی در فراهان از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن استانی و کشوری تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در مراسم محفل انس با قرآن کریم در شهرفرمهین مرکز شهرستان فراهان پس از تلاوت قرآن توسط قاریان قرآن کریم از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن استانی و کشوری تجلیل شد.

محفل انس با قرآن کریم فراهان به مناسبت هفته قرآن عترت و نماز و با حضور قاری کشوری سید محمدحسین روشنایی، دانش آموزان، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستان فراهان در مسجد جامع شهر فرمهین برگزار شد.

ماستری فراهانی معاون پرورشی آموزش و پرورش فراهان در حاشیه این مراسم گفت: محفل انس با قرآن شهرستان فراهان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در قشر جوان و نوجوان به ویژه دانش آموزان برگزار شد.

ماستری فراهانی ضمن تشکر از تمامی مسئولین و برگزار کنندگان مراسم افزود: در هفته‌ی قرآن برنامه‌های متنوعی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و درحال اجراست و همچنین مرحله‌ی مدرسه‌ای مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه فرمهین و همچنین رئیس محترم آموزش و پرورش شهرستان فراهان با ذکر احادیثی در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و فواید قرآن خواندن سخنانی ارائه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.