نظارت ۱۵ اکیپ بازرسی بر فروش اقلام "شب یلدا" در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: ۱۵ اکیپ نظارتی بر فروش اقلام "شب یلدا" برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان نظارت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با تأکید بر اینکه نظارت کافی بر کالا‌های مورد نیاز مردم در "شب یلدا"  وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان ۱۵ گروه نظارتی بر فروش این کالا‌ها نظارت می‌کنند.

جهین با اشاره به افزایش سه برابری اکیپ‌های نظارتی افزود: اولویت این طرح، نظارت بر واحد‌های عرضه کننده میوه، آجیل و خشکبار و شیرینی است.

وی اضافه کرد: در این طرح ۱۵ اکیپ‌های آموزش دیده و مشترک با همکاری اداره جهاد کشاورزی و اتاق اصناف بر نحوه عرضه و قیمت کالا‌های هدف نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه ویژه شب یلدا برپا نخواهد شد تاکید کرد: برچسب قیمت و صدور فاکتور یکی از مهمترین وظایف اتحادیه‌هاست که صنوف باید نسبت به اجرایی‌کردن آن اقدام کنند تا شهروندان از قیمت واقعی کالا‌ها مطلع باشند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.