انعطاف‌پذیری تولید محصولات پتروشیمی شهید تندگویان

مدیرعامل پتروشیمی تندگویان گفت: اجرای پروژه SSP C باعث افزایش انعطاف‌پذیری تولید محصولات پتروشیمی این مجتمع خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان گفت: اجرای پروژه SSP C از جمله اقدامات مهم در زمینه افزایش انعطاف پذیری تولید محصولات پتروشیمی تندگویان به منظور تامین نیاز بازار، تقاضای مشتری و همچنین رقابت پذیری است و تصمیم اجرای این پروژه، کار بسیار هوشمندانه‌ای بود.

او افزود: دلایل مختلفی از جمله تکمیل نبودن مستندات و مدارک، شرایط تحریم و کمبود تجهیزات و امکانات و… باعث فاصله افتادن بین زمان تصمیم‌گیری و اجرای آن شد؛ امروز با همت و تدبیر مدیریت و کارکنان مجتمع و همکاری شرکت چگالش، با امکانات و تجهیزات ایرانی و تخصص و دانش فرزندان این مرز و بوم اجرایی خواهد شد.

قاسمی شهری گفت: منسجم و همدل بودن تیم‌های پروژه، انجام فعالیت‌های مهم از جمله مستندسازی اقدامات، رعایت کامل نکات ایمنی و همکاری و تعامل گسترده بین مجری و کارفرما را از ابتدا تا انتهای کار است.

ملک زاده رییس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان گفت: بر هماهنگی و همدلی برای دستیابی به اهداف پروژه تاکید می شود و  شرکت چگالش از شرکت‌های صاحبنام ایرانی در زمینه اجرای پروژه‌های بزرگ معرفی و سابقه حضور چگالش در پتروشیمی شهید تندگویان بسیار مثبت هستند.

او افزود: با همت، تخصص و تعهد اعضای تیم‍های پروژه، شاهد به ثمر رسیدن پروژه در زمانی کمتر از مدت زمان تعیین شده باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.