جانشین پلیس مبارزه بامواد مخدر زنجان خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن انواع مواد مخدر در استان زنجان

سرهنگ رفیعی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تُن و ۳۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ رفیعی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک تُن و ۳۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان ضبط و کشف شده است.

او افزود: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۹۶۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر در استان زنجان دستگیر شده و ۴۴۵ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که در راستای مواد مخدر فعالیت داشتند توقیف شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بابیان اینکه تعداد خرده فروشان مواد مخدر که توسط پلیس دستگیر شده‌اند در استان زنجان نسبت به پارسال۵۳ درصد افزایش داشته است، افزود: هزار و ۱۵۱ خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده‌ است.

سرهنگ رفیعی بابیان اینکه تا به امروز ۴۳۳ معتاد متجاهر به کمپ ترک اعتیاد معرفی شده‌اند، ادامه داد: هزار و ۹۷۶ مرحله انواع طرح‌های مبارزه با مواد مخدر توسط این پلیس در طول سال اجرا شده است.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۲۴۵ معتاد متجاهر و عادی دستگیر شده‌اند، گفت: ما در استان زنجان هیچ مشکلی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر نداریم.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بابیان اینکه خانواده‌ها باید مواظب فرزندان خود باشند، افزود: خانواده‌ها باید رفت و آمد فرزندان شان را کنترل کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.