بارش‌های خوب و مناسبی در خوزستان رخ می‌دهد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان  گفت: براساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌های خوب و مناسبی شهر‌های مختلف استان را فرا خواهد گرفت.   

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهاب صدیقی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان  گفت: براساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌های خوب و مناسبی شهر‌های مختلف استان را فرا خواهد گرفت و بارش‌های ۱۰۰ میلی متری در مناطق سردشت و شهیون دزفول، حسینیه اندیمشک، اندیکا، لالی، ارتفاعات شرقی ایذه و دزپارت پیش بینی می‌شود.

او افزود: در روز‌های گذشته هشدار‌های نارنجی و قرمز از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان صادر و ستاد‌های مدیریت بحران شهرستان‌ها تشکیل و نیرو‌ها در آماده باش قرار دارند.

صدیقی اضافه کرد: بارش‌ها در اهواز در روز‌های شنبه، یک شنبه و سه شنبه هفته آینده که در مجموع ۶۰ میلی متر بارندگی پیش بینی می‌شود و تمامی تمهیدات و آمادگی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی فراهم شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با توجه به وجود کارگاه‌های مختلف مرمت و اصلاح خطوط فاضلاب در سطح شهر اهواز با احتیاط در معابر و خیابان‌ها تردد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.