نکونام: امیدوارم با آمدن VAR شرایط بهتر شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط تیم خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حضور مجدد خود در فولاد اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که اول فصل افتاد، مجددا بحث حضور من در فولاد مطرح شد و با توجه به این که شناخت کافی از این تیم داشتم و تقریبا ۹۵ درصد تیم، همان تیم سال گذشته بود تصمیم گرفتم برگردم.

او ادامه داد: همه تیم‌ها هزینه می‌کنند، اما در تیم ما ۵-۶ بازیکن جدا شدند که ۴ بازیکن، بازیکن اصلی بوده اند و تیم ما ضعیف شده است. تیم‌های دیگر شرایط ایده آلی داشته‌ و امسال هزینه‌های آنچنانی کرده‌اند. بعد از حضور مجدد در فولاد از نظر روحی و روانی کار را بهتر کردیم. پنج روز یک بار بازی داریم و سعی کردیم تیم را آماده نگه داریم و شکل تیم را حفظ کنیم تا روند خوبش را ادامه بدهد.

هدف ما دوندگی و مبارزه تا آخرین لحظه است

سرمربی فولاد در مورد خط دفاع مستحکم تیم خود گفت: سبک مربیگری من این گونه است که سعی کردم از هر مربی در اسپانیا نکاتی را یاد بگیرم. من مثل کی‌روش هستم. او چیز‌هایی را در فوتبال می‌بیند که خیلی نیاز به تجربه دارند. سبک مربیگری من، به عنوان یک مربی جوان این است که تلاش کنم و تیمم پرتلاش باشد. هدف ما دوندگی و مبارزه تا آخرین لحظه است. این که اگر ضعیف هستیم جبران کنیم، اگر قوت داریم سعی می‌کنیم که قوی‌تر شویم.

نکونام با اشاره به مشکلاتی که برای این تیم در اثر بسته بودن پنجره ایجاد شد، عنوان کرد: ما به خاطر پنجره بسته نتوانستیم شرایط ایده آل را داشته باشیم. تیم‌هایی بودند که چند بازیکن گرفتند که نتیجه را عوض کنند، اما با تلاش و با ذهن برنده سعی کردیم این مسائل را جبران کنیم. با هر نتیجه‌ای که گرفتیم ادامه دادیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

دلیلی ندارد که ما بخواهیم اعتراض کنیم

سرمربی فولاد در خصوص داوری دیدار با نساجی توضیح داد: در کنفرانس هم گفتم که حیدری یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است که من علاقه شخصی به او دارم. بعد از بازی ۴ صحنه بود که من اعتراض داشتم که روی دو صحنه اشتباه کردم که یکی پنالتی بود و یکی اخراج. با احترام به همه دوستان، یک پنالتی قطعی بود، به عنوان کسی که سال‌ها بازی کرده است، صحنه گل نساجی صد در صد خطا بود. از حیدری عذرخواهی می‌کنم. صادقانه می‌گویم که اشتباه کردم و از این موضوع خوشحالم که عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی فولاد در خصوص بیانیه باشگاه گل گهر پس از بازی شب گذشته، بیان کرد: باشگاه گل‌گهر بیانیه داده است. دلیلی ندارد که ما بخواهیم اعتراض کنیم. اگر این اتفاق بیفتد درست نیست. فوتبال و باشگاه‌ها باید در این شرایط حرفه‌ای‌تر رفتار کنند. هر باشگاه در مورد داوری صحبت می‌کند، دلیلی ندارد باشگاه دیگر بخواهد جواب بدهد. امیدوارم با آمدن VAR شرایط بهتر شود. کارشناسان یک چیز دیگر به ما می‌گویند، اما در تلویزیون حرف دیگری می‌زنند.

باعث خوشحالی من است که چنین بازیکنانی دارم

او در خصوص تیم گل گهر گفت: تیم گل‌گهر هر سال بازیکنان با کیفیتی می‌گیرد، هزینه خوبی می‌کنند و در این سه سالی که در لیگ هستند تیمشان خوب جلو می‌رود. با توجه به شرایط سخت ما امیدوارم تمام باشگاه‌ها به چنین شرایطی برسند.

او در پایان گفت: پنجره بسته بوده و یک مقدار به ما ضربه زده است، اما با تلاش آن را جبران کردیم. سعی می‌کنیم امسال نیز موفق باشیم. در دو فصل قبل من در تمرینات بدنسازی و پیش فصل حضور داشتم، اما امسال این گونه نبوده است و شرایط بدنی بازیکنان اکنون ایده‌آل من نیست و در این موضوع کسی را مقصر نمی‌دانم. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشترین تلاش را انجام بدهیم. این باعث خوشحالی من است که چنین بازیکنانی دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار