اولین پنجره فولاد سرداب مقدس امام زمان (عج) در استان مرکزی بدرقه می‌شود

پنجره فولاد سرداب مقدس امام زمان (عج) که در استان مرکزی ساخته شده است در ایام فاطمیه دوم بدرقه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آئین معنوی بدرقه پنجره فولاد سرداب مقدس امام زمان (عج) که در استان مرکزی ساخته شده است در ایام فاطمیه دوم در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

در همین راستا جلسه هماهنگی پوشش خبری مراسم انتقال اولین پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) از استان مرکزی به سامرا در صدا و سیمای استان مرکزی تشکیل شد.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در این جلسه با قدردانی از زحمات مسئولین و کارکنان شبکه آفتاب، گفت: بحمدالله شور و دلدادگی مردم متدین و محب اهل بیت ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی از زمان شروع ساخت اولین پنجره سرداب مقدس صحنه‌های زیبایی را خلق کرده اند که غیرقابل توصیف است.

صفریان با اشاره به آمادگی کامل ستاد‌های بازسازی در شهرستان‌های واقع شده درطول مسیر افزود: خوشبختانه با جلسات مشترک و هماهنگی‌های لازم با مقامات شهرستان‌های ذیربط انشاالله کار انتقال بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

فراهانی قائم مقام محترم صدا و سیمای استان مرکزی هم در این جلسه ضمن تشکر از مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی و دست اندرکاران ساخت پنجره سرداب مقدس امام زمان (عج) زمان انتقال این اثر ارزشمند را در ایام فاطمیه یکی از ماندگار‌ترین صحنه‌های استان بعد از ضریح ابا عبدالله الحسین علیه السلام در استان دانستند.

فراهانی با اشاره به حضور پرشور مردم استان مرکزی جهت بازدید از این اثر ارزشمند و معنوی بیان داشتند افزود: تمام توان لازم را برای هر چه باشکوهتر کردن این مراسم معنوی بکار خواهیم بست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.